کد خبر : 1655171 | 20 آذر 1398 ساعت 19:42 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: ببازیم بازیکنان یوونتوس را می کشم!

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از بازیکنانش خواست تحت هر شرایطی لورکوزن را مغلوب کنند.

ساری: ببازیم بازیکنان یوونتوس را می کشم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در شرایطی به مصاف لورکوزن خواهد رفت که صعود این تیم از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین قطعی شده و این دیدار برای بیانکونری تشریفاتی خواهد بود. البته آنها در دو بازی قبلی خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و برتری در این دیدار می تواند باعث بازگشت یووه به جاده پیروزی شود.

 

1457678

 

اما دیدار مقابل لورکوزن از جنبه دیگری نیز برای مائوریتسیو ساری اهمیت دارد. او تا به حال در 21 بازی اروپایی در تیم های مختلف مغلوب نشده و اگر یوونتوس بتواند در بازی امشب امتیاز بگیرد، سرمربی ایتالیایی از این حیث رکوردشکنی خواهد کرد. همچنین نتایج اخیر یووه و از دست دادن صدر جدول سری آ باعث انتقاداتی از عملکرد مائوریتسیو ساری شده و سومین بازی متوالی بدون کسب پیروزی می تواند انتقادها از او را در ماه های اول در دست گرفتن هدایت یوونتوس افزایش دهد.

 

مائوریتسیو ساری در این رابطه گفت: "21 بازی بدون شکست در اروپا؟ من جایی خواندم که 22 بازی طولانی ترین رکورد شکست ناپذیری در بازی هایی اروپایی است. اگر بازیکنان در دیدار مقابل لورکوزن برنده نشوند ، من آنها را می کشم. بی شک خاطره انگیزترین دیدار برای من در رقابت های اروپایی، پیروزی فصل قبل در فینال لیگ اروپا روی نیمکت چلسی مقابل آرسنال است."

دیدگاه‌ها