کد خبر : 1655182 | 20 آذر 1398 ساعت 20:23 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام:

از هیچ تیمی نمی ترسیم، حتی بارسلونا!

تامی آبراهام، ستاره جوان و گلزن چلسی از رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان استقبال کرد.

از هیچ تیمی نمی ترسیم، حتی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب موفق شد با برتری 1-2 مقابل لیل، به عنوان تیم دوم و بعد از والنسیا راهی دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود. تامی آبراهام جوان که در این فصل عملکرد قابل توجهی در خط حمله چلسی ایفا کرده است، مدعی شد آنها از بازی کردن مقابل هیچ تیم بزرگی نمی هراسند و بارسلونا و بازی کردن در استادیوم نوکمپ می تواند قرعه جذابی برای این ستاره انگلیسی باشد.

 

1435843

 

تامی آبراهام گفت: "این بسیار هیجان انگیز است و ما هرگز تیمی نیستیم که از مقابله با هیچ چالش عقب نشینی کنیم. ما می خواهیم در مقابل بهترین تیم های جهان و در بهترین ورزشگاه های جهان بازی کنیم. ترسی وجود ندارد و ما برای رویارویی مقابل هر تیمی آماده هستیم. من علاقه دارم در استادیومی مانند نوکمپ مقابل بارسلونا یا در استادیوم هایی که تا به حال در آن بازی نکرده ام حضور یابم.

 

از اولین حضور در لیگ قهرمانان متوجه شدم که این تورنمنت چقدر بزرگ و مهم است و رسیدن به جمع 16 تیم برتر برای ما موفقیت مهمی به شمار می آید و این دستاورد معانی زیادی برای من دارد. زمانی در کودکی لیگ قهرمانان را تماشا می کردم و حالا خودم در آن بازی می کنم؛ این رویایی بود که برای من به حقیقت منجر شد. اما حالا باید با جدیت تمام تمرکز خود را روی رقابت های لیگ برتر بگذاریم."

دیدگاه‌ها