کد خبر : 1655184 | 20 آذر 1398 ساعت 20:43 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ای که بارسلونا را تحت تاثیر قرار داد

بارسلونا حالا مطمئنا قصد دارد به هر ترتیبی زمینه جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر را فراهم کند.

ستاره ای که بارسلونا را تحت تاثیر قرار داد


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب و در شرایطی که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، موفق شد در خانه اینتر با نتیجه 1-2 به برتری رسیده و زمینه حذف حریف ایتالیایی خود از لیگ قهرمانان را فراهم کند. اما در این دیدار لائوتارو مارتینز عملکرد خوبی داشت و حالا بارسلونا قصد دارد تحت هر شرایطی این بازیکن را در تابستان بعدی جذب کند.

 

1440540

 

نشریه اسپانیایی AS مدعی شد که مدیران بارسلونا شب گذشته از عملکرد مهاجم آرژانتینی اینتر تحت تاثیر قرار گرفته و آماده فعال کردن بند خرید 111 میلیون یورویی این بازیکن جوان هستند.

 

این بند آزادسازی 111 میلیون یورویی اما فقط برای دو هفته اول ماه ژوئن فعال است و بارسلونا می خواهد پیش از آن مقطع با لائوتارو توافق کرده و خیلی سریع زمینه خرید این بازیکن را فراهم کند. البته مدیران نراتزوری نیز در این بین بیکار نبوده و قصد دارند تا قرارداد مارتینز را تمدید کرده و این بند را به طور کامل حذف کنند. بارسلونا معتقد است لائوتارو مارتینز جایگزینی ایده آل برای لوئیس سوارز است که 33 سال سن داشته و تنها 18 ماه از قرارداد فعلی او با این باشگاه باقی مانده است. لائوتارو مارتینز در این فصل عملکرد درخشانی برای تیمش داشته و 13 گل در همه رقابت ها برای اینتر به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها