کد خبر : 1655229 | 21 آذر 1398 ساعت 02:00 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط تیم خوب است

زیدان: نه نگران والنسیا هستم نه بارسلونا

زین الدین زیدان پس از برتری 1-3 رئال بر بروژ، تیمش را در بهترین شرایط به مصاف والنسیا و بارسا خواهد فرستاد.

زیدان: نه نگران والنسیا هستم نه بارسلونا

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مسجل شده بود، امشب در دیداری تشریفاتی توانست 1-3 در زمین بروژ پیروز شود و انتقام تساوی خانگی 2-2 دور رفت را بگیرد. رودریگو، وینیسیوس و مودریچ زنندگان گل رئال بودند.

نکته قابل توجه، حضور دوباره کاسیمیرو در ترکیب ثابت بود. او در 21 بازی فصل رئال همواره در ترکیب اصلی قرار داشته و تنها در دو بازی تعویض شده است. در آستانه دو بازی حساس مقابل والنسیا و بارسا به نظر می رسید که زیدان به هافبک برزیلی خود استراحت بدهد ولی اینگونه نشد.

 

 

1459124

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی و در پاسخ به سوالی در مورد کاسیمیرو گفت:« بله، او امشب بازی کرد و تمام. ببینیم بازی بعد شرایط چگونه خواهد بود. نمی خواهم به این موضوع بیش از این بپردازم.»

 

پیروزی بر بروژ:« در نیمه اول به خاطر پرس خوب بروژ دچار مشکل شدیم و 10-15 دقیقه دشوار را داشتیم تا اینکه تیم خودش را در زمین پیدا کرد. در نیمه دوم سرعت جا به جایی توپ میان بازیکنان بیشتر شد و از موقعیت های مان نیز بهتر استفاده کردیم. در مجموع شایسته کسب این پیروزی بودیم.»

 

 

1459107

 

 

گلزنی وینسیوس:« به خاطر وینیسیوس و نیز رودریگو و مودریچ که امشب گلزنی کردند، خوشحالم. باید به همین روند ادامه داد چرا که در دوران خوبی قرار داریم. هر سه اینها کیفیت بالایی دارند و در بهترین فرم هستند. امیدوارم همینطور ادامه دهند.»

 

دو بازی دشوار برابر والنسیا و بارسا:« اصلا نگران رویارویی با این دو تیم نیستم و هر دو بازی در شرایط مطلوبی رسیده ایم. بازی های خوب و دشواری پیش رو داریم ولی تیم را در وضعیت مطلوبی می بینم. الان باید استراحت کنیم و این پیروزی را جشن بگیریم. سپس به والنسیا فکر خواهیم کرد.»

 

قرعه یک هشتم:« کاری نمی توان انجام داد. ببینیم به چه تیمی برخورد خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها