کد خبر : 1655240 | 21 آذر 1398 ساعت 10:06 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه توخل از حرکت جالب نیمار برابر گالاتاسرای

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن، از عملکرد شاگردانش مقابل گالاتاسرای ابراز رضایت کرد.

تمجید ویژه توخل از حرکت جالب نیمار برابر گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان گالاتاسرای بود. شاگردان توماس توخل با ارائه یک نمایش فوق العاده و با نتیجه پرگل ۵-۰ از سد حریف ترکیه ای خود عبور کردند. پی اس جی با برد مقابل گالاتاسرای ۱۶ امتیازی شد و با اقتدار کامل و البته صدرنشینی به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

 

توماس توخل پس از پایان بازی دیشب در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

 

پیروزی مقتدرانه مقابل گالاتاسرای؟


در حال حاضر همان حسی را دارم که پس از پیروزی مقابل مون پلیه داشتم. از عملکرد و ذهنیت فوق العاده تیمم در بازی امشب هیجان زده هستم. در بازی مقابل گالاتاسرای مجبور به انجام تغییراتی در ترکیب تیم بودیم. همچنین برخی بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند در این دیدار به بازی گرفته شدند.

 

آینده پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا؟


ما موفق به صدرنشینی در گروه شدیم. همچنین در پنج بازی از ۶ بازی خود به پیروزی دست یافتیم که این امری فوق‌العاده است. در ماه فوریه بازی های لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد شد اما در حال حاضر تنها باید روی بازی‌های لیگ فرانسه تمرکز کنیم.

 

1459174


عملکرد گالاتاسرای؟


آنها چند بازیکن مهم و تاثیر گذار خود را در اختیار نداشتند و همین مسئله کار این تیم را دشوار کرده بود. گالاتاسرای یک تیم بزرگ است و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد. به طور کلی احترام زیادی برای آنها قائل هستم. 

 

از خودگذشتگی نیمار و دادن پنالتی به ادینسون کاوانی؟


به نظر من این حرکت او بسیار جالب و تحسین برانگیز بود. همه ما می‌دانیم که نیمار یک انسان احساسی است. او این کار فوق‌العاده را انجام داد و به نظر من این موضوع به یک نماد خوب در تیم تبدیل شد. کاوانی اخیراً با مصدومیت هایی روبرو شده بود و گلزنی برای او امری بسیار مهم به حساب می‌آمد. برای او بسیار خوشحال هستم. نیمار نیز در بازی مقابل گالاتاسرای عملکرد خوبی داشت. او در کارهای دفاعی به خوبی شرکت کرد و حالا دوباره به فرم بی نظیر خود بازگشته است.

دیدگاه‌ها