کد خبر : 1655248 | 21 آذر 1398 ساعت 11:05 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیمئونه به از دست رفتن پنالتی توسط تریپیر

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، معتقد است که در دور حذفی یک قرعه بسیار سخت در انتظار این تیم خواهد بود.

واکنش سیمئونه به از دست رفتن پنالتی توسط تریپیر

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان لوکوموتیو مسکو بود. تیم دیگو سیمونه برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد به پیروزی در بازی دیشب نیاز مبرم داشت؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد و اتلتیکو موفق شد با دو گل ژائو فلیکس و فیلیپ گارسیا از سد حریف خود عبور کند. 

 

دیگو سیمئونه پس از پیروزی تیمش مقابل لوکوموتیو، درباره صعود اتلتیکو مادرید به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: " بسیار خوشحال هستم چرا که صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن بین ۱۶ تیم اصلاً کار راحتی نبوده است. یک گروه فوق العاده سخت در انتظار ما خواهد بود چرا که همه تیم‌ها قدرتمند هستند. فکر می‌کنم که یک چالش هیجان انگیز پیش روی ما خواهد بود. "

 

اتلتیکو مادرید در دقیقه ۲ بازی دیشب صاحب یک ضربه پنالتی شد که این موقعیت توسط کیه ران تریپیر از دست رفت. سیمئونه در این باره نیز گفت: " مربی دروازه‌بان‌های تیم لیست ۵ پنالتی زن برتر را در اختیار من قرار داده که در آن تریپیر از این لحاظ بهترین بوده است. تریپیر در تمرینات عموماً ۵ یا ۶ گل به ثمر می‌رساند اما با این وجود چنین اتفاقاتی طبیعی است. "

 

سیمئونه در پایان پیرامون عملکرد خوب ژائو فلیکس نیز گفت: " او دائماً در حال رشد کردن است. فکر می‌کنم که باید بیشترین کارایی را از خود ارائه دهد. هماهنگی او با سایر مهاجمان می‌تواند به نتیجه گیری بیشتر ما کمک زیادی بکند. ژائو یک جوان فوق العاده است و از هیچ چیزی نمی ترسد."

 

1459186

دیدگاه‌ها