کد خبر : 1655403 | 22 آذر 1398 ساعت 11:15 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک تاریخی ستاره پرتغالی ولوز در لیگ اروپا

دیوگو ژوتا با هت‌تریک در دیدار دیشب ولوز و بشیکتاش در لیگ اروپا که با پیروزی 4-0 ولوز به پایان رسید موفق به ثبت یک رکورد تاریخی شد.

هت‌تریک تاریخی ستاره پرتغالی ولوز در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو ژوتا مهاجم پرتغالی ولوز در دیدار دیشب این تیم مقابل بشیکتاش در لیگ اروپا در نیمه دوم و در دقیقه 56 از سوی نونو اسپیریتو سانتو سرمربی ولوز به میدان رفت و اولین گل خود را تنها 72 ثانیه بعد از ورود به زمین به ثمر رساند و در ادامه در یازده دقیقه دو گل دیگر زد تا سریع‌ترین هت‌تریک لیگ اروپا در پنج سال اخیر را به نام خود ثبت کند.

 

1459444

 

ژوتا با گلی که در دقیقه 68 بازی به ثمر رساند سومین گل خود و چهارمین گل تیمش را زد تا موفق به ثبت هت‌تریک شود، درست یازده دقیقه بعد از آنکه برای تیمش وارد زمین شده بود.

 

این مهاجم پرتغالی علاوه بر این اولین بازیکن تعویضی بود که در 9 سال اخیر موفق شده در لیگ اروپا هت‌تریک کند. قبل از او آخرین بار استیون جرارد در سال 2010 با پیراهن لیورپول مقابل ناپولی موفق شده بود به عنوان بازیکن تعویضی هت‌تریک کند.

 

1459442

 

با وجود این پیروزی پرگل، ولوز نتوانست در گروه K رقابتها به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند و بعد از براگای پرتغال به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

 

دیدگاه‌ها