کد خبر : 1655407 | 22 آذر 1398 ساعت 11:40 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستور پپ: شرکت در جشن کریسمس ممنوع!

پپ گواردیولا از بازیکنان منچسترسیتی خواسته برای اینکه در دوران کریسمس در اوج آمادگی باشند از شرکت در مهمانی جشن کریسمس باشگاه خودداری کنند.

دستور پپ: شرکت در جشن کریسمس ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از بازیکنان این تیم خواسته برای اینکه در دوران کریسمس که از نظر فوتبالی برای تیمهای انگلیسی دورانی شلوغ و پربازی خواهد بود از شرکت در جشن کریسمس باشگاه خودداری کنند.

 

1459450

 

منچسترسیتی سال گذشته در بازی‌هایی که در دوره کریسمس در انگلیس برگزار شد کمتر از حد انتظار ظاهر شد و گواردیولا ظاهرا قصد دارد از تکرار چنین حادثه‌ای جلوگیری کند. بر اساس این گزارش، جشن کریسمس باشگاه سیتی پنج‌شنبه شب در محلی در مرکز شهر منچستر برگزار شده ولی بازیکنان سیتی به دستور گواردیولا اجازه حضور در آن را نداشته‌اند تا در دیدار روز یکشنبه مقابل آرسنال در اوج آمادگی باشند.

 

1459449

 

منچسترسیتی در سالهای اخیر از سنت برگزاری یک مهمانی و جشن بزرگ به مناسبت کریسمس برای همه کارکنان باشگاه پیروی کرده و هر ساله حدود 400 نفر از کارکنان باشگاه در این جشن شرکت می‌کنند. کسانی مثل بازیکنان تیم اول باشگاه، اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه منچسترسیتی هم هر ساله در این مراسم حضور داشتند.

 

ولی سیتی سال گذشته بعد از این جشن در بازی مقابل کریستال پالاس با نتیجه 3-2 شکست خورد و گواردیولا از این می‌ترسد که بیدار بودن بازیکنانش تا دیروقت، یک شب قبل از بازی با پالاس یکی از دلایل شکست‌شان در آن بازی حساس بوده و به همین خاطر نمی‌خواهد امسال شاهد چنین اتفاقی باشد.

 

دیدگاه‌ها