کد خبر : 1655413 | 22 آذر 1398 ساعت 11:30 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق امیدوارکننده برای استقلالی ها

خروج استراماچونی از کاندیداهای هدایت اودینزه

رسانه های ایتالیایی از خروج نام سرمربی مستعفی استقلال ایران از بین کاندیدهای هدایت باشگاه اودینزه خبر دادند.

خروج استراماچونی از کاندیداهای هدایت اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت مطرح مسیگارو ایتالیا درست چند ساعت بعد از خروج غیرمنتظره استراماچونی از ایران از این مربی موفق ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های اصلی باشگاه اودینزه برای جانشینی ایگور تودور نام برد و مدعی شد آندره آ ممکن است بار دیگر طعم مربیگری در باشگاه اودینزه را بچشد.


در شرایطی که این خبر سرو صدای زیادی در رسانه های داخلی به راه انداخت و باعث افزایش تنش های لفظی میان استراماچونی و برخی مسئولان استقلال شد حالا با گذشت چهار روز از این اتفاق سایت mondoudinese ایتالیا خبری منتشر کرد که می تواند امیدواری استقلالی ها برای بازگشت سرمربی را بالا ببرد. به نوشته این سایت استراماچونی از فهرست کاندیداهای هدایت اودینزه به دلیل افزایش احتمال بازگشت به ایران خارج شده است.


Mondoudinese نوشت:"به نظر می رسد نام استراماچونی از فهرست کاندیداهای هدایت اودینزه به خاطر بالا رفتن احتمال بازگشت او به ایران خارج شده است. الان سه نام یعنی والتر زنگا، بالاردینی و مارینو (هرکدام با 30% شانس) بیشتر از قبل به نیمکت اودینزه نزدیک هستند و باید دید در روزهای آتی به خصوص بعد از بازی با یوونتوس چه سرنوشتی برای لوکا گوتی مربی موقت و شاگردانش رقم می خورد".

دیدگاه‌ها