کد خبر : 1655416 | 22 آذر 1398 ساعت 12:00 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شد: فلینی اولین خرید مورینیو نیست

مروان فلینی، هافبک بلژیکی که این روزها در چین بازی می‌کند شایعات مطرح شده مبنی بر پیوستنش به تاتنهام و مورینیو در ماه ژانویه را تکذیب کرد.

تکذیب شد: فلینی اولین خرید مورینیو نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در روزهای اخیر، شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ژوزه مورینیو قصد دارد ستاره بلژیکی سابق منچستریونایتد، مروان فلینی، که این روزها در لیگ چین بازی می‌کند را در ماه ژانویه به عنوان اولین خرید خود به تاتنهام منتقل کند، فلینی این شایعات را تکذیب کرد و گفت قصد انتقال به تاتنهام را ندارد.

 

1458053

 

فلینی در ماه فوریه گذشته دو ماه بعد از اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، شیاطین سرخ را ترک کرد و به چین آمد و هم‌اکنون در سوپرلیگ چین برای تیم شاندونگ لوننگ بازی می‌کند. فلینی و مورینیو در زمان حضورشان در اولدترافورد رابطه دوستانه‌ای برقرار کرده بودند و به همین علت بود که شایعات روزهای اخیر درباره پیوستن فلینی به تاتنهام تحت هدایت مورینیو چندان عجیب به نظر نمی‌رسید.

 

اما فلینی در این باره گفت:" ژوزه برای من عزیز است. ما به هم پیامک می‌دهیم و هر از چند وقت یکبار با هم تماس تلفنی می‌گیریم. او هدایت تاتنهام را بدست گرفته و شرایط خوبی دارد. من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی من در حال حاضر اینجا وضع خوب و راحتی دارم".

 

1459468

 

فلینی در اولین فصل حضورش در سوپرلیگ چین برای تیمش شاندونگ لنونگ 22 گل به ثمر رسانده و این تیم لیگ چین را با کسب رتبه پنجم جدول به پایان رسانده است.

 

دیدگاه‌ها