کد خبر : 1655450 | 22 آذر 1398 ساعت 15:00 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: از گل گهر مثل جانم محافظت می کنم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می گوید بازیکنان تیمش به خودباوری خوبی رسیده اند.

جلالی: از گل گهر مثل جانم محافظت می کنم

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی با حضور در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

 

توانسته ایم خودمان را اثبات کنیم


من به استناد چهار بازی اخیری که تیم انجام داده می‌گویم، موقع آن است که خودمان را از این شرایط بیرون بیاوریم و اثبات کنیم به جامعه فوتبال، جدول و لیگ برتر، بچه‌ها هم می‌دانند و به خودباوری خیلی خوبی رسیدند. در چهار بازی اخیر کیفیتی که نشان دادیم نشان می‌دهد که می‌توانیم یک تیم لیگ برتری باشیم و بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم و این قدم خیلی خوب و مهمی بوده است.


همیشه بازیکنان مصدوم داریم


از هفته هفتم که آمدم هیچ هفته‌ای نبوده که تیم را کامل در دست نداشته باشیم اوایل 9 تا آسیب‌دیده داشتیم الان فقط سجاد عاشوری مصدوم است که بهترین یار ما در خط حمله بود، دو بازیکن محروم هم داریم مهم این است که تیم به کیفیت‌های بهتری از نظر بازی رسیده و فکر می‌کنم فردا خواهید دید که حتی از جوان‌هایی که برای تیم امید سیرجان هستند هم می توانیم استفاده می‌کنیم و با اطمینان می‌گویم جوانان با استعدادی هستند و می‌توانند خودشان را اثبات کنند.


لیست ورود و خروج؟


چند بازیکن را به عنوان گزینه در نظر دارم و از یکشنبه صبح فعالیت‌های خود را شروع می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با قول‌هایی که باشگاه داده و حمایتی که مدیرعامل گل‌گهر از تیم دارد بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. او گفته هر چه لازم است انجام دهید، ما باید موفق باشیم و کارهایمان پیش برود.


گل گهر نزد من امانت است


قول و اطمینان می‌دهم باشگاه دست خودم امانت است و هیچ وقت کسی راضی نمی‌شود به امانت خیانت کند از باشگاه و کیان و قداست و پول باشگاه مثل جان خودم مراقبت می‌کنم و کاری را انجام می‌دهم که به صلاح تیم است.  اگر بخواهم بازیکن خارجی بگیرم حتما باید یک بازیکن خیلی خوبی باشد نسبت به بازیکنان الان.


نمی گویم بدشانس هستیم


من نمی‌گویم بدشانسی آوردیم این قاعده فوتبال است و بدشانسی نوعی توجیه است. جلوی پدیده موقعیت صد در صد گل داشتیم، باید از نظر مهارتی بالا برویم تا موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم و با این وضعیت تیم ما هم به روزهای خوب هر چه زودتر بر می‌گردد.

دیدگاه‌ها