کد خبر : 1655520 | 22 آذر 1398 ساعت 19:31 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

خانزاده پاس خوبی با دست داد

تیم فولاد در یک دیدار حساس با گل مشکوک رضا اسدی برابر تراکتور شکست خورد تا بدون امتیاز به اهواز بازگردد.

به گزارش "ورزش سه" ، عارف آقاسی مدافع تیم فولاد درباره دیدار با تراکتور گفت: راستش را بخواهید سرمای هوا خیلی روی عملکرد ما تاثیر داشت اما با این وجود به هیچ وجه لایق باخت نبودیم می توانستیم پیروز باشیم و سه امتیاز را مال خود کنیم. داور یک پنالتی برای ما نگرفت و گل آنها کاملا خطا بود.

 

وی درباره گل خانزاده گفت: وقتی خانزاده پرید، توپ را با دست پاس داد و نمی دانم چگونه خطا اعلام نشد. قطعا اشتباه داور سهوی بوده اما همین اشتباهات امتیازات زیادی را از ما گرفته است. خانزاده توپ را با دست به بازیکن خودشان پاس داد و فکر می کنم در آن صحنه سخت بود اینگونه پاس دادن و پاس خیلی خوبی با دست داد.

 

1459642


آقاسی درباره حضورش در لیست تیم ملی گفت: بله من و مجتبی نجاریان از فولاد در لیست هستیم، از این موضوع خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم و این طلسم را پس از تقریبا نیم دهه بشکنیم، مردم دعای خیر خود را از پسران این سرزمین دریغ نکنند.

 

وی در انتها گفت: فولاد مطمئنا روز به روز هماهنگ تر و منسجم تر خواهیم بود، هواداران انشالله در دو بازی با صنعت نفت و استقلال کنار تیم باشند تا این شش امتیاز را در استانمان بگیریم و برای تعطیلات آماده شویم.

دیدگاه‌ها