کد خبر : 1655537 | 22 آذر 1398 ساعت 20:06 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

دربی تمام شد اما هنوز نیمی از بازی های لیگ باقی مانده

معبودی: دربی تبریز نشان داد اینجا جای تبانی نیست

عزیز معبودی مدافع ماشین سازی اعتقاد دارد که لیگ برای آنها در دربی تبریز خلاصه نشده است.

معبودی: دربی تبریز نشان داد اینجا جای تبانی نیست

به گزارش "ورزش سه"؛ عزیز معبودی دفاع چپ ماشین سازی که در دربی تبریز در دفاع راست به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد یکی از غایبان اصلی ماشین سازی برای دیدار با صنعت نفت آبادان است. این مدافع که سابقه بازی در این تیم را نیز در رزومه خود دارد گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ورزش سه در تبریز انجام داد. او درباره دربی تبریز گفت: دربی تبریز را بیش از حد بزرگ کرده بودند و به نظر من بازیکنان جوان ما تحمل این همه فشار و حواشی را ندارند. خوشحالم که توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیایم و به همین دلیل باید گفت که هم تیم ما و هم تیم تراکتور و آقای زنوزی به فوتبال ایران ثابت کردند که تبریز جای این کثافت کاری های فوتبالی نیست و برنده دربی تبریز تیمی بود که فوتبال بهتری به نمایش گذاشته است.

 

او درباره روزهای پس از دربی نیز گفت: دربی برای ما تمام شده است. این بازی تنها سه امتیاز داشت که هیچ فرقی با سه امتیاز بازی با استقلال و یا امتیاز پرسپولیس در تهران نداشت. هر چه که بود اکنون دربی تمام شده است ولی هنوز بیش از نیمی از لیگ باقی مانده است و ما در ادامه لیگ باز هم باید با همان انگیزه ای که تا به حال نشان دادیم به میدان برویم.

 

مدافع ماشین سازان درباره دوران حضور در صنعت نفت گفت: من دو فصل در تیم صنعت نفت بودم. جو آبادان از لحاظ هواداری شباهت زیادی به تبریز دارد و قطعا بازی کردن مقابل صنعت در خانه حریف سخت است. آنها تیم خوبی دارند ولی ما را هم که میشناسید، به راحتی امتیاز نمی دهیم و برای این دیدار نیز برنامه داریم ولی از اینکه برای این دیدار چهار کارته هستم خیلی ناراحت کننده است. من خیلی دوست داشتم در این دیدار نیز می توانستم به میدان بروم و به بچه ها کمک کنم.

دیدگاه‌ها