کد خبر : 1655584 | 23 آذر 1398 ساعت 09:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

لیونگ برگ: مربی دائمی آرسنال به زودی معرفی می‌شود

فردی لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال می‌گوید او به زودی جای خود را به شخصی خواهد داد که به عنوان سرمربی دائمی جدید توپچی‌ها منصوب خواهد شد.

لیونگ برگ: مربی دائمی آرسنال به زودی معرفی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فردی لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال به صورت تلویحی تایید کرد که باشگاه به زودی شخصی را به عنوان سرمربی دائمی جدید منصوب کرده تا به جای او سکان هدایت توپچی‌ها را بدست بگیرد. این مربی سوئدی از زمان اخراج اونای امری، سرمربی سابق، در چهار بازی هدایت آرسنال را به عهده داشته و در این مدت یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست بدست آورده.

 

1459751

 

آرسنال در هفته‌های آتی با چند دیدار دشوار روبرو است که از جمله باید به بازی‌های خانگی این تیم با منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد اشاره کرد. بازی‌هایی که بر امیدهای آرسنال به قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول تاثیر کلیدی خواهند داشت.

 

لیونگ برگ، در آستانه بازی فردای آرسنال مقابل منچسترسیتی که در امیریتس برگزار می‌شود در یک کنفرانس خبری گفت:" ما چند بازی خیلی سخت در پیش داریم و البته در این بازی‌ها چیزهای زیادی خواهیم آموخت. من اگر اینجا باشم خیلی چیزها یاد خواهم گرفت و شما رسانه‌ها هم چیزهای زیادی درباره بازیکنان ما خواهید فهمید".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه صحبتهایش گفت:" باشگاه به من گفته که باید صبر کنم تا آنها تصمیم‌شان را بگیرند. بله، برای همین است که در حال حاضر درباره کادر فنی و اضافه کردن نفرات جدید به کادر نمی‌توانم کاری کنم. من پر مته‌ساکر را در کادر فنی دارم ولی او به صورت همزمان مدیر آکادمی باشگاه است ولی در کار مربی‌گری تیم اصلی به من کمک می‌کند".

 

دیدگاه‌ها