کد خبر : 1655661 | 23 آذر 1398 ساعت 17:20 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

یازدهمین تساوی فصل در ایستگاه آخر

پارس‌جنوبی 1-1 نفت.م.سلیمان؛ شکست‌ناپذیری در دقیقه 3+90

شاگردان مهدی تارتار با گلزنی در دقایق پایانی بازی از شکست برابر پارس گریختند و رکورد شکست ناپذیری خود را به یک نیم فصل رساندند.

پارس‌جنوبی 1-1  نفت.م.سلیمان؛ شکست‌ناپذیری در دقیقه 3+90

 

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی پایان یافت و شاگردان مهدی تارتار با گلزنی در دقایق پایانی بازی از شکست گریختند و روند نباختن خود را به یک نیم فصل ارتقا دادند. این مسابقه که بسیار کم موقعیت پیش رفت و تقریبا در میانه میدان جریان داشت، در نهایت با تساوی 1-1 پایان یافت تا نفت با 23 امتیاز به رده پنجم برسد و پارس نیز با 11 امتیاز به رده سیزدهم جدول برسد.


روز: شنبه، تاریخ: 23/9/ 98، ساعت: 15:30
ورزشگاه: تختی جم
داور: پیام حیدری
کمک ها: محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – حسین زمانی
داور چهارم: محسن سلطانی
ناظر: حیدر شکور

 

1459877

 

پارس جنوبی:


مسعود پور محمد، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، پوریا آریا کیا (دقیقه 85- متین کریم زاده)، مگنو باتیستا، محمد نوری (دقیقه 61- نیما انتظاری)، بابک حاتمی، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی (دقیقه 48- رضا خالقی فر)


سرمربی: فراز کمالوند

 

1459878

 


نفت مسجدسلیمان:


سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (دقیقه 58- عماد میرجوان)، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، فرزاد حاتمی، سعید کریمی (دقیقه 46- مهدی رستمی)، احمد الجبوری، پیام ملکیان


سرمربی: مهدی تارتار

 

 

کارت زرد

دقیقه 34- فرزاد حاتمی

دقیقه 29- علی عبدالله زاده

دقیقه 32- شهرام گودرزی

دقیقه 53- احمد الجبوری

دقیقه 74- مجید عیدی

 

 

شرح گل:


پارس جنوبی یک نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۵- پوریا آریا کیا): پارس از میانه میدان از اشتباه بازیکنان نفت استفاده کرد و تا پشت محوطه جریمه پیش آمد و ابراهیمی با پاس در عمق خوب توپ را به آریا کیا رساند و این بازیکن با ضربه بغل پا گل اول را به ثمر رساند.

پارس جنوبی جم یک نفت مسجد سلیمان یک (دقیقه 90+3- عماد میرجوان): میثم نقی زاده از میانه میدان سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد و میرجوان با ضربه سری دیدنی توپ را به تور دروازه رساند تا نتیجه بازی به تساوی برسد.

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 45+1- نفت این فرصت را داشت که در اوخر نیمه اول به گل برسد که این فرصت با درخشش خوب گرامی خنثی شد.

دقیقه 59- پارس در ضد حمله ای خطرناک صاحب موقعیت شد که ضربه خالقی فر توسط مکانی دفع شد.

دقیقه 84- ضربه سر خطرناک خالقی فر از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

حاشیه:


*هواداران پارس جنوبی، مهدی تارتار سرمربی سابق خود را به طور ویژه تشویق کردند و وی به سمت هواداران جمی رفت و برای آنها دست تکان داد.
* تعداد زیادی از دانش آموزان خردسال با لباس مدرسه وارد ورزشگاه شدند و پارس جنوبی را تشویق می کنند.
* در دقایق ابتدایی نیمه دوم حسین پاشایی مربی نفت مسجد سلیمان در برخورد با یک توپ جمع کن خردسال عصبانی شد که با ورود ناظر و داور چهارم وی روی نیمکت نشست. پاشایی اعتقاد داشت این توپ جمع کن وقت کشی کرده است و سریع توپ را برای بازیکن نینداخته است.
* مهدی تارتار نسبت به وقت کشی بازیکنان پارس جنوبی اعتراض و برای دقیقه ای با فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی صحبت کرد.
* محمد ابراهیمی از پارس جنوبی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون آمد و پارس جنوبی یک تعویض اجباری انجام داد و رضا خالقی فر وارد مسابقه شد.

 

 

بهترین بازیکن :

عماد میرجوان- مهاجم بلند قامت نفت در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در دقیقه 90+3 با ضربه سر دیدنی نتیجه را به تساوی کشاند تا تیمش هم‌چنان شکستی را نداشته باشد.

 

 

اتفاق ویژه

تارتار در بازگشت به جم و تقابل با پارس بازی سختی را تجربه کرد و در دقایق آخر از شکست گریخت. موضوعی که شادی او بعد از سوت پایان بازی را در پی داشت.

دیدگاه‌ها