کد خبر : 1655669 | 23 آذر 1398 ساعت 15:56 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک امیری با کمک چمن قلعه حسن خان! (عکس)

تیم پرسپولیس نیمه نخست را با گل وحید امیری خاتمه داد؛ گلی که روی تغییر جهت عجیب توپ و البته خوش شانسی هافبک پرسپولیس به ثمر رسید.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند که تک گل این تیم را وحید امیری زد. در دقیقه 17 سانتر مهدی شیری به او رسید و این بازیکن با ضربه قیچی برگردان توپ را روانه دروازه فلاح زاده کرد. در شرایطی که انتظار می‌رفت این ضربه آرام در دستان گلر سایپا قرار گیرد اما تغییر جهت عجیب به سبب کیفیت پایین چمن باعث شد تا توپ به شکلی عجیب درون دروازه قرار گیرد. گلی که شاید یکی از مقصران را بتوان دروازه بان سایپا حامد فلاح زاده نیز قلمداد کرد.

 

 

وحید امیری گلزن سرخپوشان در مقابل سایپا در حالی این گل را زد که پیش تر دو گل دیگر نیز در این فصل به ثمررسانده بود. یکی برابر ماشین سازی در تبریز که منجر به صعود قرمزها به دور بعدی جام حذفی شد و دیگری در بازی با شاهین که با دریبل ماکسیما گلر شاهینی ها به ثبت رسید.

 

امیری اگرچه کار در پرسپولیس را با افت نسبت به دو سال پیش استارت زد اما حالا به نظر می رسد به دوران اوج نزدیک شده است. نمایش های کم نقص تر شده و این ستاره فوتبال ایران تلاش می کند تا هرروز بهتر شود. نکته مهم این است که گابریل کالدرون هم اعتماد کافی به این بازیکن دارد و حتی برای استفاده از او در ترکیب اصلی، چند بار جای ترابی را هم تغییر داده است.

 

پرسپولیس اگرچه با خوش شانسی امیری به گل رسید اما در دیگر دقایق مسابقه هم نمایش سزاوارانه ای داشت و حداقل به خوبی توانست جریان بازی را کنترل کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها