کد خبر : 1655708 | 23 آذر 1398 ساعت 17:49 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

رادو خوب است اما بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست

سیدجلال: هیات‌مدیره نمی‌تواند فقط بایستد و نگاه کند

پرسپولیس علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند دروازه اش را بسته نگه داشت تا شرایط تفاضل گلش نیز بهبود پیدا کند.

سیدجلال: هیات‌مدیره نمی‌تواند فقط بایستد و نگاه کند

به گزارش" ورزش سه" سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر سایپا گفت:" ما در شرایط سخت توانستیم سه امتیاز مهم را برابر این تیم جوان بگیریم." او افزود: "ابراهیم صادقی تیم خوبی ساخته و کارمان سخت بود اما توانستیم سه امتیاز خوب را با این فاصله بازی ها به دست بیاوریم."

 

کاپیتان پرسپولیس درباره مطالبات بازیکنان این تیم گفت:" از سال گذشته طلب داریم، امسال هم طلب داریم، آقای انصاری فرد کاملا درست گفت و هیات مدیره ما باید تلاش بیشتری بکند."

 

او در پاسخ به این سوال که آیا او نسبت به توجه وزارت ورزش به مساله استراماچونی ناراحت است گفت:" ما اصلا مخالف این نیستیم که کمک شود، باید کمک شود یک مربی خوب آمده و تلاش می کند اما نباید راجع به ما صحبت کنند. من خودم از سال گذشته طلب دارم. ما مخالف کمک نیستیم." سیدجلال درباره عملکرد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:" من نباید بگویم مردم باید بگویند چرا که آن ها بهترین قضاوت را می کنند. بازهم می گویم هیات مدیره باید تلاشش را بیشتر کند. هیات مدیره نمی تواند فقط بایستد و نگاه کند. ما در کورس هستیم و کارمان را انجام می دهیم امیدوارم آن ها تلاششان را بیشتر کنند."
او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حضور رادوشوویچ به جای بیرانوند گفت: "علی(بیرانوند) بهترین گلر آسیا است اما از ناحیه کشاله درد دارد. بوژیدار تلاش می کند و چند سال است کنار ما است و دروازه بان خوبی است اما جایگاه علی بیرانوند متفاوت است."

دیدگاه‌ها