کد خبر : 1655727 | 23 آذر 1398 ساعت 18:32 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

در اعتراض به کوریره دلو اسپورت

کونته نشست خبری اینتر-فیورنتینا را تحریم کرد

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در اعتراض به مطلب انتشار یافته در نشریه کوریره دلو اسپورت نشست خبری بازی با فیورنتینا را تحریم کرد.

کونته نشست خبری اینتر-فیورنتینا را تحریم کرد

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال انتشار یک مطلب انتقادآمیز درباره آنتونیو کونته در روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا، سرمربی تیم فوتبال اینتر به نشانه اعتراض از شرکت در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل فیورنتینا در هفته شانزدهم سری آ خودداری کرد.

باشگاه اینتر برای اعلام تصمیم کونته بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن یادداشت نشریه کوریره دلواسپورت، اهانت‌آمیز توصیف شده است. البته باشگاه این خبر غافلگیرکننده را زمانی اعلام کرد که خبرنگاران برای پوشش نشست خبری به محل برگزاری نشست آمده و منتظر ورود کونته بودند.

 

 

1457192

 

 

در بیانیه باشگاه اینتر آمده است: روز گذشته نشریه کوریره‌دلواسپورت یادداشتی اهانت‌‌آمیز در مورد سرمربی تیم ما منتشر و در آن سعی در توجیه لحن تندش در قبال او داشت. از این رو و در راستای انتقال این پیام به تمام رسانه‌هایی که موظف به تضمین حفظ احترام افراد جامعه هستند، ما امروز نشست خبری برگزار نمی‌کنیم.

 

اعتراض کونته و باشگاه اینتر به انتشار یک پیام است که در ستون «صدای خوانندگان» نشریه کوریره دلو‌اسپورت منتشر شده، پیامی که گویا از سوی یک هوادار تیم فوتبال بولونیا ارسال شده است. در این پیام که باخت اخیر اینتر به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا «لذت‌بخش» توصیف شده، آمده است: «باخت اینتر به بارسلونای B (طعنه به حضور بارسلونا در سن‌سیرو با تعدادی از بازیکنان تیم دومش) به مربی توخالی این تیم نشان داد که چطور باید فوتبال بازی کرد. من به کونته اعتقادی ندارم، کسی که در دوران مربیگری خود با وجود پیروزی‌هایش هرگز فوتبالی زیبا را به نمایش نگذاشته است».

 

در همین حال دبیر ویراستار ستون صدای خوانندگان نشریه کوریره دلواسپورت هم این‌گونه به پیام طرفدار بولونیا پاسخ داده است: «اینتر با قرض دادن مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن لیگ قهرمانان را دور انداخت».

دیدگاه‌ها