کد خبر : 1656720 | 28 آذر 1398 ساعت 13:51 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژانگ: اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند

رئیس باشگاه اینترمیلان، استیون ژانگ می‌گوید اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند. رئیس باشگاه می‌گوید اینتر حالا پوست انداخته و امید زیادی به آینده دارد.

ژانگ: اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اینترمیلان، استیون ژانگ با ستایش از شرایط این باشگاه از هواداران اینتر خواست به حمایت تمام‌عیار از تیم‌شان مشغول شوند و همچنین با هشدار به رقبای نراتزوری می‌گوید اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند.

 

منصوب کردن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی و چند خرید بزرگ در تابستان گذشته باعث شده اینتر حالا بار دیگر به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایتالیا و در اروپا در صحنه حضور داشته باشد. درخشش دو ستاره این روزهای اینتر، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز در کنار این عوامل باعث شده اینتر حالا در صدر جدول سری آ، پنجه در پنجه یوونتوس بیندازد.

 

1461683

 

ولی حذف از چمپیونزلیگ نشان داد که اینتر برای رسیدن به جایگاهی که امید دارد هنوز باید مراحل بیشتری را پشت سر بگذارد. اما ژانگ می‌گوید برای باشگاهش آینده روشنی متصور است.

 

استیون ژانگ در مهمانی شام کریسمس سالانه باشگاه گفت:" کریسمس زمان مهمی برای با هم بودن و شکرگزاری بابت همه چیزهایی است که داریم. اینتر باشگاهی است که در چند سال گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و این به لطف تلاش همکاران و کارکنان ما بوده که همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند".

 

رئیس اینتر در ادامه گفت:" ما در حال شکستن رکوردهای زیادی هستیم. ما بیشترین درآمد تاریخ باشگاه را داشته‌ایم و در عین حال پلتفرم‌های دیجیتال ما بیشترین رشد را داشته‌اند. ما به مقر جدید دفاتر اداری باشگاه نقل مکان کرده‌ایم و در حال بازسازی مرکز تمرینی اصلی اینتر هستیم. ما یکراست به طرف هدفمان در حرکت هستیم و چه درون زمین و چه بیرون از زمین به دنبال پیروزی هستیم".

 

1461682

 

ژانک در ادامه گفت:" امروز و فردا ما با شجاعت می‌توانیم به بالاترین سطوح برسیم. بیایید بر دشواری‌ها غلبه کرده و برای رسیدن به هدفهایمان تلاش کنیم. ما اینتر هستیم و می‌خواهیم دنیا را فتح کنیم. ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم. زنده باد اینتر، و کریسمس همه مبارک".

 

دیدگاه‌ها