کد خبر : 1655729 | 23 آذر 1398 ساعت 18:45 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ستاره ژاپنی از پیوستن به لیورپول

تاکومی مینامینو ستاره سالزبورگ مورد توجه لیورپول قرار گرفته و مشتاق پیوستن به صدرنشین فعلی لیگ برتر است.

استقبال ستاره ژاپنی از پیوستن به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، سالزبورگ یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این تیم اتریشی در گروه E با تیم‌های لیورپول، ناپولی و خنک همگروه شده بود. آنها با ارائه نمایش های فوق العاده تا آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها نیز پیش رفتند اما با شکست در بازی پایانی مقابل لیورپول در این امر ناموفق بودند.

نکته جالب توجه درباره تیم سالزبورگ اما به ظهور پدیده های فوق العاده از این تیم برمی گردد؛ بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نروژی، هوانگ هی چان کره ای و تاکومی مینامینو ژاپنی که عملکردی فوق‌العاده را در برابر تیم‌های بزرگی نظیر لیورپول و ناپولی به نمایش گذاشتند.

 

 

1459959

 

 

پس از درخشش این بازیکنان جوان سالزبورگ، حالا آنها تیم‌های بزرگ اروپایی را خواهان خود می‌بینند.  جذاب ترین انتقال اما به پیوستن احتمالی تاکومی مینامینو به لیورپول مربوط می‌شود. طی هفته های اخیر نشریات اروپایی از علاقه باشگاه هایی نظیر دورتموند، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیورپول به ستاره 24 ساله ژاپنی سالزبورگ صحبت کرده بودند. در نهایت اما به نظر می رسد که لیورپول گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و احتمالاً مینامینو را در ژانویه به خدمت خواهد گرفت.

 

باشگاه سالزبورگ رسما مذاکرات با لیورپول برای انتقال تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی خود را تایید کرده است. این بازیکن که در جام ملت‌های آسیا نیز درخشش خوبی با سامورایی‌ها داشت درباره انتقال به لیوپول گفت:‌« از وقتی بچه بودم عادت داشتم بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنم و همیشه این لیگ برای من خیلی جذاب بود. بازی در لیگ برتر رویای هر فوتبالیستی است چون بهترین بازیکنان جهان در این لیگ هستند و من هم دوست دارم در این لیگ در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم.»

 

تاکومی مینامینو در این فصل توانسته 9 گل به ثمر برساند و 11 پاس گل نیز ثبت کند.

دیدگاه‌ها