کد خبر : 1655788 | 23 آذر 1398 ساعت 21:38 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمن و اولین پیروزی با هرتابرلین در بوندسلیگا

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی هرتابرلین، به اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی این تیم دست یافت.

کلینزمن و اولین پیروزی با هرتابرلین در بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش بود که بعد از نتایج ضعیف هرتابرلین در فصل جدید بوندسلیگا، مسئولان این تیم یورگن کلینزمن را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. کلینزمن در اولین بازی خود به عنوان سرمربی مقابل تیم قدرتمند دورتموند قرار گرفت و در دیداری که تیمش ۱۰ نفره شد، نهایتاً بازی را با نتیجه ۲-۱ واگذار کرد. هفته گذشته اما هرتابرلین در یک بازی پر افت و خیز فرانکفورت را در خانه متوقف کرد تا نشانه هایی از امیدواری در هرتابرلین کلینزمن دیده شود.


امروز اما از سری مسابقات هفته پانزدهم بوندسلیگا هرتابرلین میزبان فرایبورگ بود. شاگردان یورگن کلینزمن با ارائه یک بازی حساب شده و با نتیجه ۱-۰ از سد حریف خود عبور کردند. این پیروزی هرتابرلین زمانی ارزشمند تر می شود که بدانیم فرایبورگ در فصل جدید نتایج فوق العاده ای کسب کرده و در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته است. هرتابرلین با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

 

 

 


همچنین آخرین باری که یورگن کلینزمن به عنوان یک سرمربی در بوندسلیگا به پیروزی دست یافته بود به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد؛ جایی که کلینزمن هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت و در آن زمان نیز با نتیجه ۱-۰ آرمینیا بیله فلد را شکست داد.

دیدگاه‌ها