کد خبر : 1655859 | 24 آذر 1398 ساعت 10:35 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

از کادرفنی و بازیکنان خواهش کردم به تعهدشان عمل کنند

کمالوند: شانسی برای بازگشتم به پارس وجود ندارد

سرمربی مستعفی پارس جنوبی جم می گوید این باشگاه به سرنوشتی شبیه به نفت تهران بسیار نزدیک است.

کمالوند: شانسی برای بازگشتم به پارس وجود ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند بعد از دیدار روز گذشته پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر از سمتش در این تیم استعفا کرد. او در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی در این خصوص گفت: این داستان به امروز برنمی گردد. اگر حضور ذهن داشته باشید من دو هفته پیش گفتم که بعد از پایان نیم فصل و دیدار با نفت مسجدسلیمان جدا می شوم. 15 روز پیش هم این موضوع را به باشگاه اعلام کردم که به فکر دوست دیگری باشند تا بعد از نیم فصل امور فنی را در دست بگیرد.


وی ادامه داد: بحث ما این نیست که مشکلات فنی نداریم اما شما نگاه کنید باخت های مقابل چه تیم هایی بوده است. به تراکتور، شهرخودرو، استقلال و پرسپولیس. همه را هم در خانه حریفان باختیم. الان اما صرف نظر از مسائل فنی موضوعاتی را در تیم پارس جنوبی دیدم که طی 22 سال مربیگری ام ندیدم.


سرمربی مستعفی پارس جنوبی با اشاره به مشکلات باشگاه تاکید کرد: این باشگاه اول از هر چیز مدیرعامل ندارد؛ دوست عزیزمان آقای مرادی رتق و فتق امور را انجام می دهد اما حق امضا ندارد! این باشگاه هیات مدیره ندارد. باشگاه دفتر ندارد، یعنی یک اتاق دو در دو هم موجود نیست که بنشینیم و در آنجا جلسه بگذاریم. حساب مالی باشگاه مسدود است و نزدیک به دو سه میلیارد پول برای بازکردن آن لازم است. پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته شده است! با این حال من نمی خواهم مسائل را باز کنم؛ صحیح نیست خیلی از مسائل را بگویم و برخی چیزها در دلم می ماند.


کمالوند ضمن تشکر از اعضای تیم پارس جنوبی بیان کرد: باید بگویم تیم پارس جنوبی بچه های بسیار خوبی دارد. نهایت تشکر را از بازیکنانم می کنم که با فداکاری تا این لحظه ایستادند. از همه اعضای کادرفنی و بازیکنان هم خواستم نسبت به تعهدی که دارند تا آخرین لحظه عمل کنند. انشاالله این دو بازی تا نیم فصل هم بگذرد تا باشگاه فکر اساسی به حال تیم انجام دهد.


وی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: خدا نکند این اتفاق بیفتد اما با وضعیتی که من در پارس جنوبی می بینم این تیم سرنوشتی شبیه به نفت تهران پیدا خواهد کرد. شهرستان جم مردمانی بسیار خوب و خونگرم و میهمان نواز دارد که هرچه از خوبی آنها بگویم کم است اما در این شرایط واقعا کاری از دست کسی برنمی آید.


کمالوند در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه با استعفای او موافقت نکند حاضر به برگشت هست یا نه، بیان کرد: شانسی برای برگشتنم وجود ندارد. ببینید تصمیم من که خلق الساعه اتفاق نیفتاده است. قبل از بازی می دانستند که من می خواهم بروم. تصمیمی نیست که با نشست و حرف زدن بشود آن را حل کرد. شاید هم شرایط روحی من با این وضعیت سازگار نیست و یک تفکر جدید بیاید و با مشکلات کنار بیاید. به همین خاطر شانس دوباره ای برای همکاری مجدد وجود ندارد.


وی در پایان افزود: از همه دوستانی که کمک کردند، از هواداران خوبمان، از مجموعه سرپرستی واجرایی، بازیکنان و کادرفنی تشکر می کنم وبرای تیم پارس جنوبی آرزوی موفقیت دارم. خداراشکر همین حالا ما در شرایط بحرانی نیستیم. چند تیم پایین تر از ما قرار دارند. ما در خانه مان نباختیم و یک بازی عقب افتاده هم با پیکان در جم داریم. این را هم بگویم که مشکل پارس جنوبی مربی و بازیکن نیست. هر کسی بیاید شرایط به همینگونه است. فقط با حل شدن مشکلات می توان به آینده این تیم امیدوار بود.

دیدگاه‌ها