کد خبر : 1655872 | 24 آذر 1398 ساعت 11:04 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: داور دوست نداشت خطا روی پیکه را ببیند

سرخیو بوسکتس، ستاره اسپانیایی بارسلونا، نسبت به گرفته نشدن پنالتی روی جرارد پیکه در دقایق پایانی بازی با سوسیداد اعتراض کرد.

بوسکتس: داور دوست نداشت خطا روی پیکه را ببیند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب از سری مسابقات هفته هفدهم لالیگا مهمان رئال سوسیداد بود و در نهایت با تساوی 2-2 متوقف شد. در دقایق پایانی بازی دیشب اما صحنه ای بحث برانگیز رخ داد و درون محوطه جریمه جرارد پیکه بر اثر درگیری با دیگو یورنته به روی زمین افتاد. بازیکنان بارسا بعد از این صحنه معتقد بودند که باید یک پنالتی به سود آن ها گرفته شود؛ اتفاقی که رخ نداد و حتی VAR نیز به صحنه ورود نکرد.

 

از سوی دیگر در ابتدای بازی دیشب سرخیو بوسکتس در صحنه ای مشابه خطایی روی یورنته انجام داد که موجب شد داور اعلام خطای پنالتی بکند. همه این اتفاقات باعث عصبانیت سرخیو بوسکتس شده بود و او پس از پایان دیدار برابر سوسیداد گفت: " در آن صحنه بازیکن سوسیداد به نوعی قصد کشتی گرفتن داشت. من نمی دانم که چرا VAR هیچ دخالتی روی این صحنه انجام نداد. همچنین هیچ کسی در این باره توضیحی نمی دهد. فکر می کنم که خطا روی پیکه واضح بود اما داور دوست نداشت که در آن صحنه پنالتی بگیرد. "

 

 

1460088

 

 

بوسکتس در ادامه گفت: " ما با یک عملکرد صعودی به استقبال دیدار ال کلاسیکو می رویم. مقابل سوسیداد دو امتیاز مهم را از دست دادیم اما فکر می کنم که عملکرد خوبی ارائه دادیم. همچنین ما همیشه مقابل رئال مادرید عملکرد خوبی ارائه داده ایم و می خواهیم این اتفاق را تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها