کد خبر : 1655886 | 24 آذر 1398 ساعت 11:59 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

حرص و جوش های میشو امتیاز نداشت (عکس)

میشو، مربی کروات شروع امیدوار کننده ای داشت و در هفته های ابتدایی به شاهین یاد داد که نبازد اما حرکات او در کنار زمین و در بازی با استقلال نتیجه نداد.

به گزارش "ورزش سه"، البته در بازی با استقلال باخت شاهین قابل انتقاد نیست به خصوص استقلالی که برای پیروزی در این بازی حریص بود اما شاهین می توانست بهتر بازی کند و دست کم با نتیجه بهتری بازی را به حریف واگذار کند.

 

میشو کریستیچوویچ که پیش از این در تیم مس رفسنجان کار کرده بود با هزار و یک امید به شاهین آمد و بعد از باخت به استقلال هم چنان امیدوار است و برنامه ریزی کرده با بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به خدمت می گیرد شرایط تیم را تغییر دهد. واقعیت این است تیم در ابتدای فصل از سوی عبدالله ویسی خوب بسته نشده است و برخی از بازیکنانی که هم اکنون در ترکیب تیم حضور دارند در سال های اخیر بیشتر بازیکنان تیم های دسته اولی بودند تا تیم های لیگ برتری. شرایط شاهین به شرطی تغییر می کند که در زمستان چند بازیکن خوب لیگ برتری در اختیار بگیرد. میشو هر قدر هم تلاش کند وقتی سطح بازیکنی بالا نباشد کاری از دست او ساخته نیست.

 

سرنوشت شاهین نشان می دهد تیم بستن ابتدای فصل؛ خیلی مهم و سرنوشت ساز است. برخی تیم ها تصور می کنند در جریان فصل می توانند با تمرینات شرایط را تغییر دهند در حالی که تمرینات فقط تیم را آماده می کند و سطح کیفی بازیکن را بالا نمی برد. گل گهر هم با شرایط مشابه با شاهین وارد بازی های لیگ برتر شد و اکنون هر دو تیم نامزد سقوط به دسته اول هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها