کد خبر : 1655893 | 24 آذر 1398 ساعت 12:24 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش روزنامه های کاتالانی به حواشی VAR در آنوئتا

روزنامه های چاپ ایالت کاتالونیا واکنش جالبی نسبت به حواشی VAR در بازی دیشب سوسیداد و بارسلونا داشته اند.

واکنش روزنامه های کاتالانی به حواشی VAR  در آنوئتا

به گزارش " ورزش سه"، بارسلونا دیروز مهمان سوسیداد بود و در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد تا جایگاه این تیم در صدر جدول به خطر بیفتد. در دقایق پایانی بازی اما یک اتفاق مهم رخ داد؛ در دقیقه 92 بازی، بارسلونا می توانست به یک پنالتی دست پیدا کند. در حالی که آبی اناری ها برای زدن گل برتری تلاش می کردند روی یک ارسال دیگو یورنته، مدافع سوسیداد، با دست چپ و در حالتی نامتعادل پیراهن پیکه را کشید و مانع حرکت او شد اما آلبرولا روخاس، داور بازی، اعتقادی به پنالتی نداشت. بازیکنان بارسا به شدت معترض بودند اما حتی  VAR هم به صحنه ورود نکرد تا حواشی بسیار زیادی در این باره به وجود بیاید.

 

بعد از پایان بازی دیروز اما سرمربی و بازیکنان بارسلونا نسبت به خطای اعلام نشده روی پیکه معترض شدند. این اعتراض ها پایان کار نبوده و امروز روزنامه های کاتالانی نیز نسبت به اتفاقات بازی دیروز واکنش های تندی را نشان داده اند.

 

روزنامه موندو در شماره امروز خود از تیتر " دزدی لاسیک" برای توصیف اتفاقات آنوئتا اشاره کرده است. موندو با این تیتر به نوعی به در پیش بودن بازی ال کلاسیکو نیز اشاره کرده تا واکنشی کنایه آمیز نسبت به اتفاقات دیروز داشته باشد. در گزارش روی جلد موندو آمده است: " داور پنالتی روی پیکه را نمی بیند و VAR نتیجه تساوی بارسلونا در آنوئتا را امضا می کند."

 

 

1460313

 

 

روزنامه اسپورت نیز همچون موندو واکنش تندی نسبت به اتفاقات بازی دیروز داشته است. اسپورت با تیتر " شرم آور" و رنگی کردن عبارت VAR ابتدای این کلمه به نوعی این فناوری را زیر سوال برده است. در گزارش اسپورت آمده است: " یک پنالتی واضح به روی پیکه گرفته نشد تا بارسلونا در کسب پیروزی در آنوئتا ناکام بماند. در اتفاقی مشابه و در نیمه اول سرخیو بوسکتس چنین خطایی را انجام داد که داور آن را پنالتی تشخیص داد. این اتفاقات باعث عصبانیت بارتومئو شده و او شکایت خود را به لالیگا ارائه داده است. همچنین والورده، بوسکتس و دی یونگ نیز نسبت به این موضوع معترض شده اند."

 

 

1460314

دیدگاه‌ها