کد خبر : 1655903 | 24 آذر 1398 ساعت 13:25 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری در استادیوم فیورنتینا، 24 ساعت بعد از جراحی

فرانک ریبری 24 ساعت بعد از عمل جراحی روی ساق پایش ممکن است در بازی امشب فیورنتینا و اینتر روی سکوهای ورزشگاه خانگی فیورنتینا حضور یافته و بازی تیمش را از نزدیک ببیند.

ریبری در استادیوم فیورنتینا، 24 ساعت بعد از جراحی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار فیورنتینا دیروز در آلمان از ناحیه ساق پا تحت عمل جراحی قرار گرفت. حالا رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ریبری ممکن است امشب در جریان بازی فیورنتینا و اینترمیلان که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود تنها 24 ساعت بعد از عمل جراحی‌اش روی سکوها حاضر شده و این بازی را از نزدیک تماشا کند.

 

1460332

 

ریبری به دلیل این عمل جراحی دست‌کم 10 هفته از میادین دور خواهد بود. او دیروز صبح در آلمان برای بهبود کامل مشکلی که برای ساق پایش بوجود آمده بود جراحی شد.

 

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید ریبری هم‌اکنون به شهر فلورانس، مقر باشگاه فیورنتینا بازگشته و حتی ممکن است امشب در ورزشگاه استادیو فرانکی به تماشای دیدار هم‌تیمی‌هایش با اینتر در سری آ بنشیند.

 

1460333

 

ریبری در حساب توییتری‌اش عکسی از خود روی تخت بیمارستان منتشر کرد که بعد از عمل جراحی گرفته شده بود. ریبری در این عکس پیراهن فیورنتینا را به تن کرده و کلاهی به رنگ بنفش، رنگ باشگاه فیورنتینا به سر گذاشته.

 

ریبری در پیام خود خطاب به هواداران فیورنتینا نوشت:" به خاطر همه پیامهایتان متشکرم. عمل خوب پیش رفت. من خوبم و به لطف خدا قوی‌تر برمی‌گردم".

 

 

دیدگاه‌ها