کد خبر : 1655987 | 24 آذر 1398 ساعت 19:26 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0-0 ساسوئولو

توقف خانگی تلخ میلان مقابل ساسوئولو

میلان در دیداری که موقعیت های گل بسیار خوبی را از دست داد، در نهایت با تساوی بدون گل برابر ساسوئولو متوقف شد.

توقف خانگی تلخ میلان مقابل ساسوئولو

به گزارش "ورزش سه"، از هفته شانزدهم سری آ امروز میلان در سن سیرو میزبانی از ساسوئولو را برعهده داشت. میلان پس از پیروزی 1-2 در زمین بولونیا و رسیدن به رده دهم جدول، انگیزه های بالایی برای پیروزی بر تیم رده 15 ساسوئولو داشت که هفته گذشته در خانه، کالیاری را 2-2 متوقف کرده بود. میلان 20 امتیازی بود و ساسوئولو هم 15 امتیاز داشت.

 

 

 

 

میلان خیلی زود و دقیقه 2 بازی می توانست به گل برسد ولی پیونتک که از کمند آفساید مدافعان میهمان فرار کرده بود، ضربه اش را به کنار دروازه زد و شانس خوب گلزنی از دست رفت.

میهمان دقیقه 15 به این حمله واکنش نشان داد ولی شوت بوگا آرام بود و دوناروما مشکلی برای مهار توپ نداشت.

 

دقیقه 28 پاس عالی هرناندز به چالهان اوغلو، این ستاره ترک را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد ولی شوت نهایی او راهی به دروازه پیدا نکرد.

کمی بعد میلان روی شوت تئو هرناندز به گل رسید اما پس از بررسی وی ای آر، گل مردود شد. قبل از شوت هرناندز، توپ به دستان فرانک کسیه برخورد کرده بود.

 

 

1460461

 

 

دقیقه 41 میلان بهترین بخت گلزنی را با بی دقتی بن ناصر از دست داد. او حتی دروازه بان را هم دریبل کرد ولی نتوانست دروازه خالی را باز کند تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شود.

 

دقیقه 49 بازی ساسوئولو روی اشتباه بن ناصر صاحب بخت گلزنی شد اما بوگا در شرایطی ایده ال با یک کنترل بد همه چیز را خراب کرد.

میلان  دقیقه 58 روی شوت بوناونتورا دروازه ساسوئولو را تهدید کرد و کمی بعد پاکتا اقدام به شوتزنی کرد ولی هر دو بار گلر ساسوئولو موفق تر بود.

 

 

1460460

 

 

دقیقه 70 سنگربان ساسوئولو در دو صحنه دروازه تیمش را نجات داد. ابتدا شوت چالهان اوغلو را برگشت داد و در ریباند نیز ضربه بوناونتورا را مهار کرد.

 

دقیقه 87 شوت زمینی پای چپ لیائو از پشت محوطه جریمه با بدشانسی به پایه تیرک خورد و راهی اوت شد تا میلان همچنان در حسرت گل باشد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و میلان دو امتیاز خانگی را از دست داد.

دیدگاه‌ها