کد خبر : 1656017 | 24 آذر 1398 ساعت 21:43 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ ناراحتی از اسکوچیچ ندارم

جهانی: فشار زیادی را تحمل می‌کردم

هافبک شمالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن ابرازخوشحالی ازگلی که به ثمررسانده است می‌گوید در صورت حمایت از صنعت نفت آن‌ها می‌توانند به کسب سهمیه امیدوار باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برخلاف احوالات مالی‌اش وضعیت بسیار خوبی را به لحاظ نتیجه تجربه می‌کند. شاگردان اسکوچیچ با یک پیروزی دیگر در مقابل ماشین‌سازی حالا با یک بازی کمتر و کسب 26 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا نشان دهند تیم قابل‌احترامی در این فصل به شمار می‌آیند.


 این پیروزی در شرایطی به دست آمد که تا دقیقه 93 این بازی با نتیجه صفر بر صفر در جریان بود و درست زمانی که همه خود را برای ثبت یک نتیجه تساوی آماده کرده بودند، این میلاد جهانی هافبک چپ پا و خوش‌نقش صنعت نفت بود که این بار خودش دست‌به‌کار شد و با یک شوت از پشت محوطه جریمه هر سه امتیاز را به‌حساب طلایی پوشان واریز کرد. بازیکن تأثیرگذاری که در این هفته‌های اخیر در کمال تعجب کمتر به کار گرفته شد اما هیچ‌گاه نسبت به این موضوع اعتراضی را مطرح نکرد تا تیمش را وارد حاشیه نکند.

 

1460507


وی در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه" ابتدا درخصوص گلی که به ثمر رساند گفت: «خداروشکر می‌کنم که چنین گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمررساندم و باعث خوشحالی این طرفداران شدم.»
وی درباره شادی پس از گل  واشک‌هایش اظهار داشت: «واقعاً در این مدت فشار زیادی را تحمل کردم و در هنگام به ثمر رساند این گل تمام این روزهای گذشته جلوی چشمم آمد و باعث شد بغضم بترکد اما این را قلبا می‌گویم که خوشحالی من بیشتر به خاطر برد صنعت است تا گلزنی خودم. اینکه این تماشاگرانی که بدون هیچ چشمداشتی نود دقیقه ما را تشویق می‌کردند خوشحال روانه خانه‌هایشان می‌شوند.»


میلاد جهانی درباره اینکه آیا از اسکوچیچ به خاطر نشاندنش روی نیمکت ناراحت نیست تصریح کرد: «باوجود اینکه هیچ‌کسی از نشستن روی نیمکت راضی نیست ما باید ظرفیت نیمکت نشینی خودمان را بالا ببریم و باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم و مطمئن باشیم که در صورت تلاش در تمرینات بالاخره فرصت در اختیارمان قرارداده می‌شود. من دربازی‌های گذشته هم سعی داشتم هرزمان وارد زمین می‌شوم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.»


 وی درباره این موضوع که چطور با توجه به شرایط بد مالی تیمشان تا این حد خوب نتیجه می‌گیرد تصریح کرد: «یکی از دلایلش همدلی است که بین تک‌تک بازیکنان وجود دارد. شما شک نداشته باشید که اگر غیرازاین بود ما نمی‌توانستیم به این جایگاه جدولی دست‌یابیم. ضمن اینکه اسکوچیچ شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران  دارد و این تأثیر زیادی درروند نتیجه‌گیری تیمی دارد.»


جهانی همچنین درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: «هنوز این مشکلات پابرجاست و درحالی‌که نیم‌فصل را پشت سر می‌گذاریم تنها بخش کمی از مبلغ قراردادمان را دریافت کردیم که همین‌جا از تمام مسئولان این امر می‌خواهم که به مشکلات نفت رسیدگی کنند. باور کنید ما انقدر گفتیم که دیگر زبانمان مو درآورد. نفت آبادان یک تیم معمولی نیست و ریشه در خانواده‌های آبادانی دارد و کمک به تیم می‌تواند حتی باعث شود ما به کسب سهمیه  امیدوار شویم.»

دیدگاه‌ها