کد خبر : 1656033 | 25 آذر 1398 ساعت 01:17 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

فیورنتینا 1-1 اینتر: غافلگیر شدن نرآتزوری در 90+2

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینا با تساوی 1-1 متوقف شد.

فیورنتینا 1-1 اینتر: غافلگیر شدن نرآتزوری در 90+2

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار خیلی زود از حریف پیش افتادند و در حالی که تا آخرین ثانیه ها به نظر می رسید در این دیدار پیروز خواهند شد، در وقت های تلف شده گل تساوی را دریافت کردند و به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند. 

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند تا اینکه در دقیقه 8، به گل رسیدند. روی پاس در عمق مارسلو بروزویچ بود که بورخا والرو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ای دقیق از زاویه ای نه چندان مناسب، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

 

1460542

 

تیم میزبان می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما دالبرت که با پاس کاسرس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که سمیر هاندانوویچ حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 13، روی ارسال لوکاکو، این بار لائوتارو مارتینس در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه برگردان او را دراگوفسکی مهار کرد.

دو دقیقه بعد نوبت فیورنتینا بود که صاحب یک موقعیت گلزنی خوب شود اما باز هم واکنش دیدنی هاندانوویچ، مانع از گلزنی بادلی شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت کمتری روی دروازه ها به وجود آمد تا اینکه در دقیقه 40، اینتر توسط لوکاکو به گل دوم رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

سه دقیقه بعد بار دیگر لوکاکو روی ارسال بیراگی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او را دراگوفسکی مهار کرد تا در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود اینتر به پایان برسد.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 51 بود که اولین موقعیت جدی این نیمه روی پاس کاستروویلی، برای پولکار ایجاد شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 63، روی نفوذ خوب بیراگی و ارسال او، لائوتارو مارتینس بالاتر از مدافعان حریف به توپ ضربه زد اما ضربه او هم تبدیل به گل نشد.

دو دقیقه بعد کاستروولی می توانست زننده گل تساوی فیورنتینا نام بگیرد اما باز هم هاندانوویچ با یک واکنش دیدنی، مانع از باز شدن قفل دروازه اینتر شد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 73، بار دیگر لوکاکو در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او از داخل محوطه جریمه، به راحتی در اختیار دراگوفسکی قرار گرفت. در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که برای زدن گل تلاش بیشتری به خرج داد و در مقابل کونته تلاش کرد تا با انجام تعویض های پیاپی، دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما فیورنتینا سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید.

ولاهیوویچ بود که یک حمله سریع از میانه زمین، توپ را تا محوطه جریمه اینتر پیش برد و با یک شوت دقیق و دیدنی، دروازه هاندانوویچ را باز کرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

دیدگاه‌ها