کد خبر : 1656058 | 25 آذر 1398 ساعت 09:59 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و باز هم همان همیشگی(عکس)

رئال مادرید شب گذشته به سختی و با گل دقایق پایانی ستاره این روزهای خود یعنی کریم بنزما به یک تساوی مهم مقابل والنسیا دست یافت.

رئال مادرید و باز هم همان همیشگی(عکس)

به گزارش " ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و در آخرین بازی هفته هفدهم لالیگا مهمان والنسیا بود. این بازی تا دقایق پایانی کاملا پایاپای پیش رفت اما در دقیقه 78 والنسیا توسط کارلوس باراگان سولر به گل رسید. در دقایق پایانی اما شاگردان زین الدین زیدان به یک کرنر دست یافتند که در این موقعیت همه بازیکنان رئال حتی تیبو کورتوا نیز جلو آمده بودند تا گل تساوی تیم شان را به ثمر برسانند؛ این اتفاق نیز رخ داد و بعد از ضربه سر کورتوا، کریم بنزما توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد  تا علاوه بر هم امتیاز شدن رئال مادرید و بارسلونا، تعداد گل ستاره فرانسوی کهکشانی نیز با لیونل مسی در صدر جدول گلزنان لالیگا برابر شود.

 

 

1460557

 

 

درخشش ادامه دار کریم بنزما و گلزنی او در بازی دیشب باعث شده که نشریات مادریدی یعنی مارکا و آاس در شماره امروز خود به تمجید از این ستاره فرانسوی بپردازند.

 

مارکا در شماره امروز خود با تیتر " همان همیشگی" به درخشش کریم بنزما از ابتدای فصل اشاره کرده است. در گزارش روی جلد امروز مارکا آمده است: " کریم بنزما در دقیقه 95 و بعد از ضربه سر تیبو کورتوا پیش تاخته، توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشاند."

 

 

1460628

 

 

نشریه آاس نیز با تیتر "ال کلاسیکو بنزما" عملکرد فوق العاده ستاره فرانسوی رئال مادرید در مستایا را روی جلد امروز خود برده است. در گزارش روی جلد امروز آاس آمده: " فرانسوی در دقیقه 95 بازی را به تساوی کشاند تا رئال مادرید و بارسلونا با امتیازهای برابر پا به دیدار ال کلاسیکو بگذارند."

 

 

 

1460626

دیدگاه‌ها