کد خبر : 1656089 | 25 آذر 1398 ساعت 11:30 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: قد دو متری من حریفان را نگران می کند!

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، مدعی شد که قد دو متری او در ضربات کرنر باعث ایجاد مشکل برای حریفان می شود.

کورتوا: قد دو متری من حریفان را نگران می کند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته تا دقایق پایانی با یک گل از مهمان خود یعنی والنسیا عقب بود. در دقیقه 95 اما یک کرنر برای رئال به دست آمد؛ موضوعی که باعث شد حتی تیبو کورتوا نیز دروازه خود را رها کند و برای گلزنی جلو بیاید. دروازه بان بلژیکی رئال روی این کرنر ضربه سر محکمی را روانه دروازه والنسیا کرد که این توپ توسط دروازه بان این تیم برگشت داده شد؛ این اما پایان کار نبود و کریم بنزما توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا کورتوا نقش اساسی در یک امتیاز مهم به دست آمده در مستایا داشته باشد.

 

کورتوا پس از پایان بازی دیشب گفت: " من از قد بلند خود روی آن کرنر استفاده خوبی کردم. من دو متر هستم و در صورت جلو آمدن برای کرنر ها باعث نگرانی حریفان می شوم. تونی کروس کرنر را به خوبی ارسال کرد و من نیز توپ را دیدم و با توجه به قد بلندم به آن ضربه زدم. بعد از آن توپ به بنزما رسید و او نیز گلزنی کرد."

 

 

1460662

 

 

رئال مادرید روز چهارشنبه در بازی ال کلاسیکو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. کورتوا در این باره گفت: " بارسلونا آماده به نظر می رسد. آن ها در فرم خوبی هستند و این موضوع را در بازی برابر تیم های دورتموند و سوسیداد نشان دادند. هر دو تیم با فرم خوبی پا به دیدار ال کلاسیکو می گذارند. همچنین هر دو تیم نقاط قوت خاص خود را دارند. ما احساس خوبی داریم و می خواهیم توانایی های خود را به نمایش بگذاریم."

دیدگاه‌ها