کد خبر : 1656117 | 25 آذر 1398 ساعت 13:10 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال ضربه کاراته دروازه‌بان شالکه(عکس)

ضربه عجیب و غریبی که دروازه‌بان شالکه در بازی دیروز این تیم با آینتراخت فرانکفورت به گاچینوویچ زد و به یک فن کاراته شبیه بود در فوتبال آلمان خبرساز شده است.

جنجال ضربه کاراته دروازه‌بان شالکه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در جریان دیدار شالکه و آینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا که در زمین شالکه برگزار شد و با پیروزی 1-0 این تیم به پایان رسید ضربه عجیب دروازه‌بان شالکه، الکساندر نوبل به میان سینه گاسینوویچ هافبک آینتراخت که به یک فن کاراته شبیه بود در این کشور خبرساز شده است.

 

1460706

 

در دقیقه 66 مسابقه، گاسینوویچ به دنبال دریافت یک توپ بلند ارسالی از طرف هم‌تیمی‌اش بود که روی خط حاشیه محوطه جریمه شالکه با الکساندر نوبل دروازه‌بان جلو آمده شالکه مواجه شد. نوبل با ضربه عجیبی که دقیقا شبیه یک فن کاراته بود بازیکن آینتراخت را نقش زمین کرد و داور مسابقه بدون تردید، فورا به او کارت قرمز نشان داد تا شالکه بازی را ده نفره ادامه دهد.

 

1460707

 

نوع و شدت ضربه کاراته دروازه‌بان شالکه آنقدر عجیب بود که بسیاری از هواداران آینتراخت و فوتبالدوستان آلمانی نگران وضعیت سلامت گاسینوویچ بودند. اما او خوشبختانه بعد از بازی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و گفت با اینکه از چند ناحیه جراحت‌هایی برداشته و کبودی‌هایی بر بدنش دارد ولی حالش خوب است و جای نگرانی نیست.

 

1460708

 

این ضربه بی‌رحمانه خاطره حرکت معروف شوماخر دروازه‌بان آلمان بر روی پاتریک باتیسون در جام جهانی 1982 را در یادها زنده کرد. در آن صحنه دروازه‌بان آلمانی را طوری نقش بر زمین کرد که بیهوش شد ولی خطایی به نفع فرانسویها گرفته نشد.

 

دیدگاه‌ها