کد خبر : 1656129 | 25 آذر 1398 ساعت 13:53 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو:

مانه توپ طلا نبرد چون آفریقایی‌ها متحد نیستند

ساموئل اتوئو، ستاره سابق فوتبال کامرون، معتقد است که سادیو مانه به خاطر عدم اتحاد آفریقایی ها در کسب توپ طلا ناکام بوده است.

مانه توپ طلا نبرد چون آفریقایی‌ها متحد نیستند

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مراسم اهدای جایزه توپ طلا برگزار شد و در نهایت لیونل مسی آرژانتینی موفق شد ششمین توپ طلای خود را کسب کند. انتخاب شدن مسی اما انتقاداتی را به همراه داشت و بسیاری معتقد بودند که با توجه به قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باید یکی از بازیکنان این تیم این جایزه را از آن خود کند.

 

سادیو مانه یکی از بازیکنانی بود که در سال 2019 عملکرد خیره کننده ای را از خود ارائه داد اما در لیست توپ طلا چهارم شد؛ موضوعی که ناراحتی ساموئل اتوئو را به همراه داشته است. او در این باره گفت: " فکر می کنم که متحد نبودن آفریقایی ها باعث شد که مانه توپ طلا را کسب نکند. کسب توپ طلا توسط مانه نمی توانست با اعتراض هیچ کسی روبرو شود چرا که او فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و قطعا شایسته دریافت این جایزه بود. آفریقایی ها خودشان باعث دیده نشدن خود هستند و مطمئن هستم که اگر آن ها متحد بودند قطعا مانه این جایزه را می برد."

 

 

 

1455730

 

 

اتوئو در ادامه گفت: " مسی جایزه توپ طلا را از آن خود کرد چرا که همه آمریکای جنوبی به او رای دادند و احتمالا بیش تر اروپایی ها نیز رای خود را به فن دایک اختصاص دادند. مردم آفریقا اما با یکدیگر رابطه خوبی ندارند و از هم حمایت نمی کنند."

دیدگاه‌ها