کد خبر : 1656198 | 25 آذر 1398 ساعت 18:14 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که اجازه ندادم رکوردمان خراب شود

میرجوان: مسئولان نگذارند نفت MIS از هم بپاشد

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی، به این تیم دست نخورد و به موفقیت‌هایش در نیم فصل دوم ادامه بدهد.

میرجوان: مسئولان نگذارند نفت MIS از هم بپاشد

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل پارس جنوبی انجام دادیم. با اینکه گل تساوی را در ثانیه‌های پایانی مسابقه زدیم اما هرگز حق ما در طول بازی باخت نبود. در بسیاری از دقایق بهتر از پارس جنوبی کار کردیم و خوشحالم که توانستم با گلم نقشی موثر برای تیمم داشته باشم.


وی درباره ضربه سر زیبایی که زد و گل شد، تاکید کرد: فوتبال بالا و پایین دارد. من در آن دقایق دوست داشتم باری از روی دوش تیمم بردارم و خوشبختانه ضربه ام وارد دروازه شد و نه تنها گل زدم که رکورد شکست ناپذیری‌مان هم حفظ شد.


مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به شادی گل خودش بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته در پارس جنوبی بودم، دوست نداشتم شادی خاصی انجام دهم. به همین خاطر فقط پیراهنم را در آوردم. روی زیرپوشم نام جلاله «الله» نوشته شده و خواستم آن را به همه نشان بدهم.


میرجوان درباره مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان ما تا الان فقط 20 درصد از قراردادهایشان را دریافت کردند و این شرایط حالا که نیم فصل هستیم قابل قبول نیست. الان بعضی از بازیکنان ما بندهایی در قراردادشان دارند که اگر 50 درصد تا نیم فصل نگیرند می توانند یک طرفه فسخ کنند و جدا شوند. واقعا حیف است که تیم ما از هم بپاشد. امیدوارم مسئولان فکری کنند تا هرچه سریع‌تر مشکلات حل شود.


وی درباره اینکه مهدی تارتار اعلام کرده در تعطیلات از نفت جدا می‌شود،‌ افزود: من سال گذشته در پارس جنوبی نیز همراه آقامهدی این شرایط را داشتیم. پارسال هم در نیم فصل دوم مشکلات مالی باعث شد تیم ما از هم بپاشد. دوست نداریم این اتفاقات در نفت هم تکرار شود. ما الان در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ هستیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم با رفع مشکلات کارمان را ادامه بدهیم.

 

دیدگاه‌ها