کد خبر : 1656255 | 26 آذر 1398 ساعت 10:41 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

پرداختی 18 درصدی به آبادانی‌ها

سرنوشت استراماچونی در انتظار اسکوچیچ

سرمربی کروات و موفق آبادانی ها یک بار دیگر هشدار داد اگر مشکلات و موانع مالی تا چند روز آینده برطرف نشود از این شهر کوچ خواهد کرد.

سرنوشت استراماچونی در انتظار اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، روزهای طلایی برزیلی های ایران در لیگ نوزدهم تحت الشعاع مشکلات عدیده مالی صنعت نفت قرار گرفته است تا جایی که دراگان اسکوچیچ مربی موفق این تیم در ادامه گله های خود به خاطر بی توجهی مسئولان به حل مشکلات مالی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بار دیگر نسبت به ترک این شهر و صنعت نفت هشدار داد.


اسکوچیچ در این پست اینستاگرامی نوشت:« اگر از طرف کسی به کادر فنی و بازیکنان تیمم پولی داده نشود تیم را ترک خواهم کرد. همین! واقعا خسته هستم و دیگر نمی توانم کار کنم». مربی کروات که در بازگشت دوباره به خوزستان نتایج فوق العاده ای با برزیلی ها کسب کرد، حالا در روزهایی که طرفداران دو آتشه صنعت نفت امیدوار به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ هستند، با این وضعیت روبرو شده است.


باشگاه صنعت نفت از ابتدای لیگ نوزدهم تا کنون پرداختی 15 تا 18 درصدی به کادر فنی و بازیکنان داشته است، رقمی که چندان به حل مشکلات مالی اعضای این تیم کمک نکرده و اسکوچیچ که خود نیز مطالبات زیادی از باشگاه دارد از مدت ها قبل در پی فسخ قرارداد و جدایی از باشگاه آبادانی است. دراگان اسکوچیچ هفته قبل در نشست خبری بعد از برد مقابل ماشین سازی هم صراحتا از ترک آبادان و بی توجهی مسئولان به مشکلات صحبت کرد تا شرایطش بی شباهت با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال نباشد.

دیدگاه‌ها