کد خبر : 1656277 | 26 آذر 1398 ساعت 12:08 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره دوباره‌ای در کار نخواهد بود؛

مشکل استراماچونی پول نیست، نحوه پرداخت است

گفته می شود مشکل اصلی سرمربی ایتالیایی استقلال بحث اطمینان او از نحوه انتقال پول است.

مشکل استراماچونی پول نیست، نحوه پرداخت است

به گزارش "ورزش سه"، 9 روزی از خروج آندره آ استراماچونی از ایران و اعلام جدایی اش از تیم استقلال می گذرد. این سرمربی ایتالیایی به دلیل دریافت نکردن بخشی از قسط های ماهانه دستمزدش قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و حالا در ایتالیا منتظر دریافت پول است تا شاید دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند.

 

در حالی که هر روز خبرهای ضدو نقیضی از وضعیت باشگاه استقلال با این سرمربی شنیده می شود، امیر سلطانی معاون باشگاه که ارتباط خوبی با سرمربی ایتالیایی دارد، به ورزش سه گفت: من بار دیگر به وضوح خدمت شما می گویم که مشکل آقای استراماچونی پول نیست، بلکه نحوه پرداخت آن است. او می خواهد مطمئن شود که راه درست و مورد اعتمادی برای پرداخت دستمزدش وجود دارد و به محض حصول اطمینان که با واریز پول محقق می شود، او به ایران باز خواهد گشت.

 

سلطانی افزود: موضوع پرداخت با باشگاه استقلال است ولی نحوه پرداخت با سفارت ایران در رم است. باشگاه از این پروسه اطلاعی ندارد و سفارت ایران هم خبر خاصی را به بیرون منتقل نمی کند. تمام خبرهای قبلی هم از طریق بانک سپه بیرون آمده، نه سفارت. آقای خلیل زاده پول استراماچونی را تامین کرده و به وزارت امور خارجه داده است. آنها پیگیر انتقال پول هستند.

 

وی ادامه داد: تمام خبرها درباره مذاکره مجدد با استراماچونی دروغ است. هیچ مذاکره ای در کار نخواهد بود و استراماچونی هم هیچ خواسته عجیبی نداشته و ندارد؛ بلکه او در یک فرآیند اتوماتیک، به محض دریافت این پول و مطمئن شدن از نحوه پرداخت آن، به ایران می آید و استقلال را هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها