کد خبر : 1656260 | 26 آذر 1398 ساعت 11:07 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: سیتی بگذارد آرتتا سرمربی آرسنال شود

کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی به مدیران این باشگاه توصیه کرد سد راه پیوستن میکل آرتتا دستیار سرمربی این تیم به آرسنال نشوند و بگذارند او مسیر پیشرفتش را ادامه دهد.

دی‌بروین: سیتی بگذارد آرتتا سرمربی آرسنال شود

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی از منصوب شدن میکل آرتتا، دستیار سرمربی این تیم و نفر دوم کادر فنی سیتی به عنوان سرمربی جدید آرسنال حمایت کرد. آرتتا این روزها به عنوان گزینه اول جانشینی اونای امری در آرسنال معرفی می‌شود. آرتتا از سال 2016 تا امروز دستیار اصلی پپ گواردیولا و نفر دوم کادر فنی سیتی بوده و حالا مشتاق است با برداشتن یک قدم بزرگ برای اولین بار هدایت یک تیم به عنوان سرمربی را تجربه کند.

 

روز شنبه رئیس باشگاه آرسنال به منچستر سفر کرده و با آرتتا، این مربی 37ساله اسپانیایی تا پاسی از نیمه‌شب در خانه‌اش دیدار و گفتگو کرده بود. هاس فهمی، مذاکره‌کننده قراردادهای آرسنال هم در این دیدار همراه رئیس باشگاه بود تا این احتمال مطرح شود که مذاکرات دو طرف به مراحل پیشرفته رسیده است.

 

1460961

 

دی‌بروین، ستاره بلژیکی سیتی با حمایت از انتقال آرتتا به آرسنال گفت:" میکل سه سال پیش به اینجا آمد و اینجا تلاش کرد تا راهش را پیدا کند چون انتقال از دوران فوتبالیست بودن به دوران مربی‌گری همیشه دشوار است. ولی او حالا نقشش را خیلی خیلی خوب ایفا می‌کند. ولی می‌دانم که او می‌خواهد بالاخره یک روز سرمربی شود".

 

1437789

 

ستاره بلژیکی در ادامه گفت:" آرتتا به ما خیلی کمک می‌کند ولی اگر فرصت خوبی برایش پیش بیاید که سرمربی شود و خودش فکر کند زمان مناسب برای این اقدام فرا رسیده به نظر من باشگاه ما باید به او اجازه بدهد که برود و به دنبال آینده حرفه‌اش باشد".

 

دیدگاه‌ها