کد خبر : 1656291 | 26 آذر 1398 ساعت 12:46 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری:

برای المپیک ۲۰ میلیارد هزینه ارزی نیاز داریم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در انتخابی فوتبال المپیک رقبای جدی اولین مانع ما هستند و عبور از آنها سخت است.

برای المپیک ۲۰ میلیارد هزینه ارزی نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا صالحی امیری در حاشیه نشیت کمیسیون های کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: برنامه این است فدراسیون ها یک روانشناس داشته باشند. کسب کرسی بین المللی نیز از اهداف ماست. 

 

وی درباره کسب سهمیه ها افزود: ما در ۳ سطح فعالیت می کنیم؛ آمادگی فدراسیون ها که همه ورزشکاران در اردو هستند. سطح دوم تشکیل ستاد عملیاتی است که با ریاست سجادی جلساتی برگزار می شود. سوم ستاد عالی است که جلساتی را داریم و تمام مراحل اعزام، آمادگی و اردوهای کسب سهمیه برگزار می شود. پیش بینی سهمیه بیشتر را داریم. البته نباید مطالبات مردم را افزایش داد؛ باید با واقعیت ها خودمان را انطباق دهیم. با شناخت رقبا و آمادگی لازم و شناخت روحی ورزشکاران عمل کنیم.

 

صالحی امیری درباره تیم امید عنوان کرد: برای تیم امید ما و وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال حداکثر توان مان را به کار برده ایم. رقبای جدی اولین مانع ما هستند و عبور از آنها سخت است. روز گذشته همراه با وزیر با تیم امید و کادر فنی دیدار داشتیم و نیازهای آنها را شنیدیم. بحث باشگاه ها مطرح است که برای دادن بازیکن به تیم امید مشکل دارند و حل آن با فدراسیون فوتبال است. تیم امید نیازمند اردوست ما این چالش ها را داریم. من، تاج و وزیر امیدواریم از آن عبور کنیم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره بودجه سال جدید کمیته، خاطرنشان کرد: در مرحله پیشنهاد هستیم. آنچه از صحن مجلس خارج و در شورای نگهبان تصویب شود، بودجه ماست. باید مسیر طی شود. هر چه دولت کمک کند برای فدراسیون ها هزینه می کنیم. برای المپیک توکیو ما ۲۰ میلیارد هزینه ارزی نیاز داریم. 

 

وی درباره انتقادات بنا، عنوان کرد: همین هفته جلسه ای داشتیم من در مجموع شرایط کشتی را مثبت می بینم. شخص دبیر از مدیران خوب ماست و ما مربیان خوبی هم داریم. در المپیک به کشتی امیدواریم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره معرفی خزانه دار، خاطرنشان کرد: ۳ نفر را معرفی کردیم. با خزانه دار کل صحبت کردیم و یک نفر هفته آینده معرفی می شود. گزینه‌ها الان در ورزش سمت خزانه داری را دارند حالا هر کدام را خزانه داری معرفی کند.

 

صالحی امیری درباره پرداخت ۵ میلیاردی، اظهار داشت: نیمی از این ارقام پرداخت شده و نیمی تا پایان سال پرداخت می شود.

 

دیدگاه‌ها