کد خبر : 1656294 | 26 آذر 1398 ساعت 13:05 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای مارکا

پاسخ منفی امری به اورتون، بعد از اخراج از آرسنال

مارکا می‌گوید اونای امری بلافاصله بعد از اخراج از آرسنال پیشنهاد سرمربی‌گری اورتون را رد کرده چون معتقد بوده آن زمان برای شروع دوباره کارش در لیگ برتر زود است.

پاسخ منفی امری به اورتون، بعد از اخراج از آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید بعد از اخراج اونای امری، سرمربی اسپانیایی سابق آرسنال از این تیم، باشگاه انگلیسی اورتون که به تازگی مارکو سیلوا سرمربی خود را اخراج کرده بوده با امری تماس گرفته و خواهان انتقال او به اورتون شده ولی امری که معتقد بوده بازگشت دوباره‌اش به یک تیم لیگ برتری در آن زمان زود است به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

 

1461003

 

امری در روز 29 نوامبر بعد از 18 ماه فعالیت به عنوان سرمربی آرسنال از این تیم اخراج شد. شش روز بعد مارکو سیلوا هم شغل خود به عنوان سرمربی اورتون را از دست داد. بر اساس این گزارش اورتون بلافاصله با امری مذاکراتی انجام می‌دهد ولی او تصمیم می‌گیرد بهتر است صبور بماند و پیشنهاد این تیم را نپذیرد.

 

1461002

 

بر اساس این گزارش، دو باشگاه چینی هم بعد از آن به سراغ امری آمده و از او می‌خواهند سکان هدایت تیم‌هایشان را به عهده بگیرد ولی این مربی 48 ساله پیشنهاد چینی‌ها را هم رد می‌کند.

 

1461001

 

این روزها از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اول هدایت اورتون یاد می‌شود و دیلی‌میل گزارش داده که مذاکرات پیشرفته‌ای بین دو طرف انجام شده که روی هم‌ رفته مثبت بوده است.

 

دیدگاه‌ها