کد خبر : 1656361 | 26 آذر 1398 ساعت 17:48 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای هیچ به قطر نیامده ایم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با مونتری مکزیک عنوان کرد که تیمش برای قهرمانی به جام جهانی باشگاه ها آمده است.

کلوپ: برای هیچ به قطر نیامده ایم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا چهارشنبه شب در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها به مصاف مونتری می‌رود. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی گفت بازیکنانی که تیم را همراهی می‌کنند اغلب بهبود یافتند. برای بازی فردا برخی از آنها مانند واینالدوم آماده نیستند. باید همه آماده شوند تا شرایط را برای ترکیب اصلی بررسی کرد.

 

 

1458408

 

 

لیورپول امشب با تیم دوم خود در جام اتحادیه به مصاف استون ویلا می‌رود. سرمربی آلمانی در رابطه با این دیدار گفت:" این بازی را از تلویزیون تماشا خواهیم کرد. بهترین شرایط برای ما نیست اما تنها چاره ما استفاده از تیم دوم بود. فرصتی است تا به بازیکنان جوان میدان بدهیم. در دیگر شرایط با تیم اول خود بازی می‌کنیم. "

 

سرمربی لیورپول درباره جام جهانی باشگاه‌ها گفت:« تنها برای این که در اینجا حضور داشته باشیم به قطر سفر نکردیم. برای هیچ، بیش از 3000 کیلومتر طی نکرده ایم. این یک چالش برای ما خواهد بود. برای نخستین بار در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم. پیش از این در رقابت‌های مختلفی قهرمان شده بودیم. اکنون جام جهانی باشگاه‌ها هدفمان است. ما این جا به عنوان نماینده قاره اروپا حضور داریم.»

 

 

1458407

 

 

کلوپ ادامه داد:« من هرگز در قطر بازی نکردم اما امکانات در اینجا کامل است. شنبه باران بارید و زمین مرطوب است اما نمی‌دانیم وضعیت در بازی چگونه خواهد بود.

اگر از من بپرسید برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها در میان فصل خوب است پاسخ منفی خواهم داد. شاید فیفا دوست نداشته باشد چنین حرفی بزنم. نمی‌دانم شرایط را عوض می‌کنند یا نه. باید به دنبال تاریخ دیگری باشند. این برنامه ریزی برای فیفاست. با این حال باید در این رابطه صحبت کنند. از بودن در این جا راضی هستم چون طرفداران زیادی از لیورپول در اینجا حضور دارند و ما را دنبال می‌کنند.»

 

سرمربی آلمانی در رابطه با فلامنگو (قهرمان کوپا لیبرتادورس) گفت:« همه تیم‌ها در این جا حضور دارند تا رقابت کنند. اگر امتیازی برای نماینده اروپا وجود داشته باشد خیلی کم است. به حریف فرضی در فینال فکر نمی‌کنیم. تمرکزمان روی نیمه نهایی است.»

 

کلوپ در پایان به حریف فردا شب اشاره کرد و گفت:« مکزیک کشور فوق العاده‌ای است و توصیه می‌کنم در تعطیلات به این کشور سفر کنید. مونتری تیم خوبی است. فوتبال را می‌فهمد. آنها از مشکلات عبور کردند و با سرمربی جدید خود شکست نخوردند. همه بازیکنان مکزیکی را می‌شناسند به عنوان مثال هوگو سانچس.»

دیدگاه‌ها