کد خبر : 1656386 | 26 آذر 1398 ساعت 19:24 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

بهترین ال کلاسیکو؟ 5 تایی شدن رئال در نوکمپ

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا به خاطر ال کلاسیکوی پیش رو هیجان زده است.

بهترین ال کلاسیکو؟ 5 تایی شدن رئال در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که فرانکی دی یونگ در لباس آژاکس و در شبی تاریخی موفق شد در لیگ قهرمانان و در خانه رئال مادرید با نتیجه 1-4 به برتری دست یافته و رقیب نامدار را حذف کند. حالا فرانکی دی یونگ احتمالا فردا شب این بار با لباس بارسلون مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد و از رخ دادن این اتفاق هیجان زیادی دارد.

 

1444621

 

فرانکی دی یونگ گفت: "من به خاطر ال کلاسیکو بسیار هیجان زده هستم و بیشترین ال کلاسیکویی که از آن لذت بردم، برتری 0-5 بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیوکمپ بود. این اولین ال کلاسیکوی من است و بازی بسیار ویژه ای خواهد بود. سال گذشته من با لباس آژاکس مقابل رئال بازی کردم و آن هم بازی مهمی بود، اما این دیدار ماجرای دیگری بوده و من عضو تیم دیگری هستم.

 

بازی سال قبل برای ما یک شب بسیار ویژه بود و در واقع باید بگویم که ما بهترین نمایش خود را در برنابئو ارائه دادیم. ما در خانه رئال 1-4 پیروز شدیم و با ارائه نمایشی زیبا آنها را حذف کردیم و من خاطرات فوق العاده ای از آن مسابقه دارم.

 

در هلند هم ما ال کلاسیکو داریم و این دیدار بین آژاکس و فاینورد است. گرچه اهمیت آن بازی در دنیا کمتر است، اما همه در هلند در مورد این دیدار صحبت می کنند. فضای چنین دیدارهایی متفاوت از مسابقات دیگر است و شما می توانید در داخل استادیوم تنش را احساس کنید. این دیدار از آن دسته بازی هایی است که همه بازیکنان دوست دارند در آن شرکت کنند."

دیدگاه‌ها