کد خبر : 1656426 | 27 آذر 1398 ساعت 09:20 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم زیر 23سال لیورپول:

جوانان لیورپول مقابل استون‌ویلا عالی بودند

نیل کریچلی، سرمربی تیم زیر 23سال لیورپول که شاگردانش دیشب در جام اتحادیه 5-0 به استون‌ویلا باختند گفت شاگردانش با وجود این باخت، فوق‌العاده بوده‌اند.

جوانان لیورپول مقابل استون‌ویلا عالی بودند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه تیم اول لیورپول برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان به قطر سفر کرده، دیروز در دیدار لیورپول و استون‌ویلا در یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، تیم زیر 23سال لیورپول با هدایت سرمربی این تیم نیل کریچلی به مصاف استون‌ویلا رفت و با نتیجه 5-0 مغلوب شد. کریچلی بعد از این بازی گفت جوانان تیمش با وجود این شکست، نمایش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

 

1461185

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در قطر به سر می‌برد و امروز قرار است در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به میدان برود. به همین دلیل بود که باشگاه تصمیم گرفت در دیدار دیروز با استون‌ویلا در جام اتحادیه از تیم کریچلی استفاده کند، تیمی که میانگین سنی بازیکنانش 19 سال بود.

 

جوانان لیورپول در مقابل تیم قدرتمند استون‌ویلا با توجه به سن و تجربه‌شان نمایش قابل قبولی داشتند. کریچلی بعد از بازی در مقابل خبرنگاران گفت:" به نظر من، ما امروز فوق‌العاده بودیم. ما از شروع بازی عالی بودیم و حتی بعد از شروع مسابقه چند فرصت هم خلق کردیم. ما با بدشانسی گل اول را دریافت کردیم و ناگهان متوجه شدیم که 2-0 عقب افتاده‌ایم".

 

1461186

 

مربی تیم زیر 23سال لیورپول در ادامه گفت:" امشب شب بی‌نظیری بود که هیچکس دلش نمی‌خواست به پایان برسد. حمایتی که از ما شد فوق‌العاده بود. بعضی از این جوانها نشان دادند که توان این را دارند که یک روز برای لیورپول بازی کنند یا در لیگ برتر بدرخشند. آنها می‌دانند که این بازی بخشی از مسیر پیشرفت‌شان است. رویهم‌رفته من به خاطر امشب واقعا احساس غرور می‌کنم".

 

دیدگاه‌ها