کد خبر : 1656448 | 27 آذر 1398 ساعت 11:05 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم امانتدار خوبی برای بزرگان استقلال باشم

همدانی: استراماچونی خواسته طرفداران است

سرپرست جدید استقلال با اشاره به این که بازگرداندن مربی ایتالیایی خواسته اول طرفداران است از تلاش شبانه روزی اعضای هیات مدیره در این راه خبر داد.

همدانی: استراماچونی خواسته طرفداران است

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره استقلال در اولین تغییرات رسمی بعد از اتفاقات دو هفته گذشته با عدم تمایل جواد زرینچه برای ادامه همکاری به عنوان سرپرست، ستار همدانی بازیکن و مربی سابق این تیم را به عنوان سرپرست جدید منصوب کرد تا از امروز این چهره تبریزی به اردوی استقلال اضافه و به صورت رسمی استارت کار خود را در بازی با همشهری های خود بزند.


ستار همدانی که سال ها پیراهن استقلال را به تن کرد و افتخارات زیادی هم به دست آورد حالا در چهره ای جدید و به عنوان سرپرست به اردوی آبی ها بازمی گردد، اتفاقی که خودش از آن به عنوان ماموریتی بسیار حساس و سنگین آن هم در این روزهای پرتنش و پرحاشیه نام برد. با سرپرست جدید استقلال در آستانه تمرین امروز و اردوی بازی با ماشین سازی گفتگویی انجام دادیم تا از آخرین اوضاع تیم و اخبار پیرامون باشگاه مطلع شویم.

 

امیدوارم امانتدار خوبی باشم


هنوز حکم رسمی سرپرستی به دستم نرسیده اما دوستان هیات مدیره این وظیفه خطیر و دشوار را به من سپردند. با کسب اجازه و رخصت از تمام بزرگان، آنهایی که چه یک روز چه سال ها پیراهن استقلال را برتن داشتند و این حق را دارند که حضور روی نیمکت را تجربه کنند، از امروز امور سرپرستی تیم را در دست می گیرم و امیدوارم امانتدار خوبی باشم.

 

این صندلی بزرگان زیادی را به خود دیده است


نشستن روی صندلی مردان بزرگی همچون منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، نصرا.. عبدالهی، جواد زرینچه که خوب می دانم چقدر در این مدت تلاش و زحمت کشید کار آسانی نیست. امیدوارم بتوانم در این برهه حساس کمک کوچکی باشم تا گوشه ای از مشکلات تیم حل و فصل شود. کار آسانی پیش رو نداریم اما در این راه از همه بزرگان و دوستان می خواهم که دست به دست هم بدهیم و استقلال را به ساحل آرامش برسانیم.


کارمان را درست انجام بدهیم همه چیز درست می شود


خیلی ها اعتقاد دارند استقلال در این روزهای سخت توان این را دارد که از بحران خارج شود. اعتقاد من است اگر نگاه مان این باشد که همه چیز را بزرگ جلوه بدهیم، بله وضعیت سخت می شود اما اگر هر کسی در تیم وظیفه اش را به نحو احسنت انجام بدهد و کار را پیچیده نکند قطعا با پشتوانه بزرگی همچون طرفداران استقلال که تحت هر شرایطی حمایت می کنند کار راحت تر از آن چه تصور می کنید، درست پیش می رود و سختی زیادی دیده نمی شود. به زودی زود خبرهای خوبی از استقلال و باشگاه خواهید شنید که فکر می کنم این اتفاقات تلخ را از یاد می برد.

 

نیاز به حمایت طرفداران داریم


نمی توان تایمی برای آرام شدن اوضاع در تیم بیان کرد چون من هنوز به داخل مجموعه ورود نکردم و نمی دانم که شرایط به چه شکل است اما در مجموع با شناخت کاملی که از مجموعه بزرگ استقلال دارم خیلی امیدوارم با تمرکز روی وظایف و انجام کارها در چارچوب های در نظر گرفته شده می توانیم استقلال را به روزهای اوج نزدیک کنیم. طرفداران استقلال که همواره منش و بزرگی خود را نشان دادند و الان هم خواهشم این است با کمی صبوری اجازه بدهند تا اوضاع براساس روال خود به آرامش برسد چون مطمئنم با برنامه ریزی و حمایت های لازم از سوی آنها تیم با اتفاقات مثبت زیادی روبرو می شود.

 

استقلال در پایان فصل اتفاق بزرگی رقم می زند


بعد از بازی با سپاهان در اصفهان کاملا مطمئن شدم که این تیم با رسیدن به وحدت تاکتیکی و همدلی در بین نفراتش قابلیت رقم زدن اتفاقات بزرگی را دارد. حیف که این حواشی برایش رقم خورد اما با این وجود باز هم شکی ندارم که این چالش هم از پیش رو برداشته می شود و همان طور که بازیکنان با همت و تلاش خود در این دوهفته نتایج لازم را کسب کردند باز هم این روند را ادامه می دهند. این بازیکنان واقعا غیرت بالایی دارند و با علم به وظیفه سنگین و خطیر خود همه توان شان را برای شادی طرفداران خرج می کنند از همین رو حسم این را می گوید که استقلال در پایان فصل اتفاق بزرگی را برای طرفدارانش رقم می زند.

 

استراماچونی خواسته هواداران است


استراماچونی خواسته هواداران است. در طی چند ماه ارتباط بسیار خوبی هم از سوی او هم از سوی طرفداران ایجاد شد که همین امر نشان می دهد چه محبوبیتی دارد. مردم او را دوست دارند و بالعکس از همین رو بازگرداندن او در این روزها هدف اصلی باشگاه است و همگی تلاش می کنیم تا او برگردد.


جانشین استراماچونی؟ هیچ صحبتی در این خصوص نشده است


در این مدت هیچ صحبتی پیرامون جانشین احتمالی استراماچونی انجام نشده و تا آنجا که من اطلاع دارم تمام اعضای هیات مدیره همین طور شخص وزیر ورزش و جوانان در پی بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال هستند. شاید باور نکنید اما اعضای هیات مدیره ساعت ها تلاش می کنند تا این اتفاق رقم بخورد اما شرایط بنا به دلایلی که همه می دانیم پیچیده شده اما ناامیدی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها