کد خبر : 1656485 | 27 آذر 1398 ساعت 13:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد ماه ژانویه به پوگبا اجازه ترک باشگاه را نمی‌دهد

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه منچستریونایتد در ماه ژانویه به پل پوگبا اجازه ترک این تیم و پیوستن به رئال مادرید را نخواهد داد.

یونایتد ماه ژانویه به پوگبا اجازه ترک باشگاه را نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، در انگلیس روزنامه دیلی‌میل گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد در ماه ژانویه به پل پوگبا اجازه خروج از این باشگاه و پیوستن به رئال مادرید را نخواهد داد. پوگبا از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از میادین دور بود و درحالیکه به نظر می‌رسید به زودی می‌تواند دوباره برای یونایتد به میدان برود اعلام شد به دلیل بیماری بازگشت او به تعویق خواهد افتاد. بر اساس این گزارش،  با اینکه پوگبا شخصا مایل است اولدترافورد را ترک کند ولی مدیریت باشگاه در ماه ژانویه چنین اجازه‌ای به او نخواهد داد.

 

1461288

 

پوگبا قرار بود بعد از دو ماه و نیم مصدومیت و دوری از میادین به زودی به ترکیب این تیم برگردد. تنها چند ساعت بعد از آنکه اوله گنار سولسشر از این خبر داد که پوگبا بهبود یافته و به زودی به ترکیب تیمش برخواهد گشت، این ستاره فرانسوی ویدیویی از خود منتشر کرد که او را در مراسم عروسی برادرش در حال رقص نشان می‌داد.

 

1461287

 

یونایتد می‌گوید به پوگبا اجازه داده بوده تا برای شرکت در مراسم عروسی برادرش به فرانسه سفر کند و او بعد از مراسم دچار بیماری شده است.

 

اما آنچه مساله سلامت پوگبا را جنجالی‌تر کرد این بود که او بعد از آن ویدیویی منتشر کرد که او را در حال بسکتبال بازی کردن با جیمی باتلر، ستاره تیم میامی هیتز نشان می‌داد.

 

1461286

 

پوگبا در فصل جاری تنها شش بازی برای یونایتد انجام داده و این در حالی است که هفته‌ای 3.25 میلیون پوند دستمزد گرفته است. با اینکه پوگبا به صراحت گفته که می‌خواهد یونایتد را در ماه ژانویه ترک کند ولی مدیران این باشگاه برای او روشن کرده‌اند که اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

 

دیدگاه‌ها