کد خبر : 1656940 | 29 آذر 1398 ساعت 13:25 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن یونایتد دیگر به تن پل پوگبا نمی‌رود

به گزارش میرر، مدیران و بازیکنان یونایتد معتقدند پل پوگبا آخرین بازی خود با پیراهن یونایتد را انجام داده و پیش از جدایی‌اش از این تیم دیگر با پیراهن شیاطین سرخ در میادین دیده نخواهد شد.

پیراهن یونایتد دیگر به تن پل پوگبا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر به نقل از مدیران و بازیکنان منچستریونایتد اعلام کرد که این دو گروه هر دو معتقدند پل پوگبا آخرین بازی خود با پیراهن یونایتد را انجام داده و تا زمانی که این باشگاه را ترک کند دیگر با پیراهن شیاطین سرخ در میادین دیده نخواهد شد. پوگبا از روز 10 مهر تا کنون برای یونایتد بازی نکرده است. این ستاره فرانسوی از تابستان گذشته خواهان ترک یونایتد بود و حالا به نظر می‌رسد بالاخره قرار است به  آرزویش برسد.

 

1462029

 

پوگبا به دلیل مصدومیت ازروز دهم مهر دیگر برای یونایتد به میدان نرفته ولی او که از تابستان گذشته می‌دانست زین‌الدین زیدان در رئال به او علاقه‌مند است تمام تلاشش را کرد که یونایتد را ترک کرده و راهی اسپانیا شود که تا کنون در این راه موفق نبوده است.

 

ولی میرر می‌گوید حالا که در آستانه نقل و انتقالات زمستانی هستیم منابع این روزنامه خبر داده‌اند که هم مدیریت باشگاه و هم بازیکنان معتقدند تکلیف پوگبا به زودی مشخص شده و او باشگاه را ترک خواهد کرد. در هر صورت هر دو گروه معتقدند که تا پیش از تعیین تکلیف پوگبا توسط باشگاه، او دیگر با پیراهن یونایتد به میدان نخواهد رفت و در نتیجه علاقه‌مندان فوتبال دیگر شاهد حضور این ستاره فرانسوی با پیراهن قرمز‌رنگ یونایتد نخواهند بود.

 

1462027

 

دیدگاه‌ها