کد خبر : 1656604 | 27 آذر 1398 ساعت 19:49 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیئت مدیره در سرنوشت ساز ترین مقطع فصل

جلسه حساس در اصفهان، رفتن یا ماندن علی منصور؟

اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن جلسه سرنوشت سازی برگزار کرده‌اند. جلسه‌ای که به احتمال فراوان خروجی مهمی برای تیم فوتبالش خواهد داشت.

جلسه حساس در اصفهان، رفتن یا ماندن علی منصور؟

به گزارش "ورزش ‌سه"،  خبر می‌رسد که اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن از ساعت 16 امروز جلسه مهمی را تشکیل داده‌اند که نزدیک به سه ساعت طول کشیده و در جریان است.


جلسه سرنوشت سازی که خروجی بسیار مهمی خواهد داشت و آینده تیم را مشخص می‌کند. با توجه به طولانی شدن این جلسه احتمال برکناری علیرضا منصوریان قوت خواهد گرفت. جلسه ای که شاید منجر به بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب سرمربی جدید شده باشد. با این حال یک احتمال دیگر نیز وجود دارد. افراد نزدیک به تیم مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد هیئت مدیره با توجه به روند مثبت تیم تا پایان فصل به منصوریان فرصت داده و دیگر به او اولتیماتومی ندهند.

 

با این حال باید در انتظار پایان این جلسه و خروجی مهم آن بود. برکناری یا ابقا منصوریان که می‌تواند شوک دیگری به ذوبی‌ها قبل از دیدار با سایپا بدهد. در دور رفت نیز یک روز مانده به بازی ذوب‌آهن و سایپا سعید آذری از سمت مدیرعاملی کنار رفت و حالا باید دید چه اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها