کد خبر : 1656617 | 28 آذر 1398 ساعت 00:23 | 183.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی در دیدار پرهیجان و پربرخورد

بارسا 0 - 0 رئال: گل ها روی خط دروازه خشکیدند

دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید علی رغم موقعیت های خوبی که نصیب دو تیم شد با تساوی 0-0 به پایان رسید.

بارسا 0 - 0 رئال: گل ها روی خط دروازه خشکیدند

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ارنستو والورده و زین الدین زیدان موقعیت های خوبی برای گلزنی روی دروازه ها ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکردند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

بارسایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 10 بود که رئالی ها اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. روی همکاری ایسکو و کروس بود که یک موقعیت خوب نصیب کریم بنزما شد و او هم با یک شوت محکم، دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن با یک شیرجه به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

 

1461492

 

حملات دو تیم ادامه ییدا کرد و در دقیقه 17، باز هم این رئال بود که تا آستانه زدن گل پیش رفت اما جرارد پیکه با حضور به موقع، ضربه کاسمیرو را از روی خط دروازه برگشت.

دو دقیقه بعد بار دیگر کاسمیرو یک خطر جدی روی دروازه بارسا ایجاد کرد ولی پیکه و تراشتگن به هر ترتیب ممکن، این خطر را هم دفع کردند.

برتری رئالی ها ادامه داشت و در دقیقه 24، روی ارسال زمینی گرت بیل، سرخیو راموس می توانست گل اول را به نام خود ثبت کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد بار دیگر رئالی ها روی دروازه بارسا خطرساز شدند اما دو واکنش خوب پیاپی از تراشتگن، مانع از گلزنی بنزما و کاسمیرو شد.

بارسایی ها که برای دقایق زیادی زیر فشار رئالی ها بودند، چیزی نمانده بود که در دقیقه 31، برخلاف جریان بازی به گل برسند اما ضربه لیونل مسی را راموس در آستانه ورود به دروازه رئال، برگشت داد. یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود ضربه محکم والورده، قفل دروازه بارسا را باز کند اما علی رغم اشتباه تراشتگن، توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1461506

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 41، این بارسا بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما آلبا که با پاس مسی صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 54 بود که روی پاس تونی کروس، والورده صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کلمنت لنگله بلوکه کرد.

در ادامه این بارسایی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 60، لوئیس سوارز تحت فشار راموس، در محوطه جریمه رئال سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

یک دقیقه بعد، روی همکاری با گریزمان بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز نتوانست قفل دروازه رئال را باز کند.

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازی متعادل شد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها، در دقیقه 72، این فرانکی دی یونگ بود که روی همکاری با سوارز، صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که تیبو کورتوا حضور داشت.

 

1461507

یک دقیقه بعد، روی یک همکاری تیمی خوب و پاس در عرض مندی، بیل دروازه بارسا را باز کرد اما داور آفساید مندی را اعلام کرد.

در دقایق پایانی هر دو مربی دست به تعویض های تهاجمی زدند. والورده، آنسو فاتی را به زمین فرستاد و زیدان هم مودریچ و رودریگو را راهی زمین کرد اما این تعویض ها به موقعیت چندان خطرناکی منجر نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

گزارش لحظه به لحظه:

 

دقیقه 5+90: هیچ؛ تعداد گل‌های رئال و بارسال در ال کلاسیکوی رفت 20-2019 .

 

دقیقه 2+90: کارواخال هم کارت زرد گرفت؛ او بخاطر جلوگیری از ضد حمله سریع بارسا و خطا روی فاتی با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 89: ضد حمله سریع بارسا را ویدال با عوض کردن منطقه بازی از سمت راست به چپ زمین تبدیل به یک فرصت جدی کرد که پاس در عمق فاتی و شوت بی‌دقت سوارز به دو مدافع رئال برخورد داشت و تبدیل به گل نشد.

 

دقیقه 87: ضربه سر سوارز روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین به بیرون رفت.


دقیقه 86: فاتی در اولین حمله جدی خود از سمت چپ زمین یک کرنر با زدن توپ به کارواخال گرفت.

 

دقیقه 82: آنسو فاتی 17 ساله به جای گریزمان در ترکیب بارسلونا قرار گرفت.

 

دقیقه 80: دو تعویض همزمان در ترکیب رئال انجام شد؛ ایسکو و والورده به ترتیب جای خود را به رودریگو و مودریچ دادند.

 

دقیقه 78: راموس بخاطر چند خطای پیاپی روی مسی در میانه زمین چهارمین کارت زرد رئال در این مسابقه و هفتمین اخطار ال کلاسیکو را دریافت کرد.

 

دقیقه 76: ایسکو که دو بار عامل اخطار بارسایی‌ها شده بود، این بار بخاطر خطا روی گریزمان کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 74: سوارز، ویدال و مسی با پاس‌های سریع خط دفاعی رئال را بهم ریختند که در نهایت شوت فنی و محکم سوارز راه اوت را در پیش گرفت.


دقیقه 72: گللللللللل برای رئال... مندی با فرار از پشت مدافعان بارسلونا صاحب توپ شد که پاس در عرض او به مقابل دروازه بارسلونا را گرت بیل با ضربه تک‌ضرب پای راست تبدیل به گل کرد ولی کمک داور اول با بالا بردن پرچم، آفساید مندی را گرفت که تصمیم فوق‌العاده او بعد از لحظاتی به تایید کمک داوران ویدئویی هم رسید.

 

دقیقه 72: دی یانگ پس از یک- دو با سوارز شوت زمینی محکمی به سمت دروازه رئال زد که کورتوا درازکش توپ را در اختیار گرفت.

 

دقیقه 70: بیل بخاطر خطای خطرناکی که روی پای گریزمان انجام داد، کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 68: والورده با سرعت بالا تا پشت محوطه جریمه بارسلونا پیش رفت که پاس در عرض او را ویدال به کمک پا و دست دفع کرد ولی باز هم توپ به والورده رسید که این بار پاس او و شوت پای چپ بیل به تور کنار دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

 

دقیقه 67: مسی نتوانست کاشته‌های معروف خود را بزند و ضربه ایستگاهی راه دور او به دیوار دفاعی بازیکنان رئال برخورد کرد.

 

دقیقه 66: بالاخره هرناندز اولین کارت زرد خود را به رئالی‌ها داد و این بار کاسمیرو را به دلیل خطا روی سوارز جریمه کرد.


دقیقه 65: سانتر کارواخال از جناح راست زمین و ضربه سر بنزما در چارچوب دروازه بارسا نبود و به اوت رفت.

دقیقه 64: پاس سوارز با ضربه سر را گریزمان نتوانست استفاده کند و شوت او پس از برخورد به راموس دفع شد.

 

دقیقه 59: سوارز پس از ناکامی در شوت‌زنی، در محوطه جریمه رئال در برخورد با راموس نقش بر زمین شد که هرناندز اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت.


دقیقه 59: گریزمان با استفاده از دست توپ را جلو برد و به مسی پاس داد، اما ضربه عجیبی که مسی نزد و سایه‌زنی داشت موجب شد تا مدافعان رئال توپ را دفع کنند.

 

دقیقه 55: وعده‌ی تماشاگران بارسلونا برای سر دادن شعار استقلال طلبی کاتالونیا در نیو کمپ عملیاتی شد و آنها با پرتاب توپ‌های رنگی به داخل زمین و در دست داشتن پرچم این ایالت، باعث شدند بازی دو دقیقه متوقف شود؛ صحنه‌هایی که تلویزیون اسپانیا به نمایش نگذاشت و نمایی هوایی از ورزشگاه نیو کمپ را نشان داد.

 

دقیقه 55: اولین تعویض بازی را بارسلونا انجام داد؛ نسلون سمدو از ترکیب خارج و ویدال جانشین او شد.

 

دقیقه 46: نیمه دوم بدون اینکه تغییری در ترکیب دو تیم داشته باشد، شروع شد.

 

دقیقه 1+45: صفر- صفر نتیجه‌ای بود که در پایان نیمه اول ثبت شد و هرناندز بلافاصله پس از اتمام یک دقیقه وقت اضافه، سوت پایان نیمه اول را زد.


دقیقه 45: دریبل دو طرفه ایسکو را لنگلت با کوبیدن دست به صورت هافبک تکنیکی رئال اجازه نداد تکمیل شود تا سومین کارت زرد بازی را دریافت کند.


دقیقه 45: سانتر گریزمان به بعد از تیرک دوم فرصت خوبی برای سوارز به وجود نیاورد تا پاس کات‌بک او را مدافعان رئال دفع کنند.


دقیقه 42: شوت روی پای خطرناک والورده این بار داخل چارچوب دروازه بارسا بود که این بار ضربه او را ترشتگن مهار کرد.

 

دقیقه 41: پاس چیپ استثنایی و چشم‌نواز مسی به پشت مدافعان رئال نزدیک بود بارسلونا را به گل اول برساند ولی شوت بی‌دقت آلبا از کنار تیرک عمودی دروازه کورتوا عبور کرد.

 

دقیقه 40: سوارز قبل از پایان نیمه اول بخاطر خطا روی کاسمیرو کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 37: شوت بی‌دقت تونی کروس از پشت محوطه جریمه به اوت رفت.

 

دقیقه 36: ارسال خطرناک مسی از روی کرنر را بنزما از مقابل تیرک اول به اوت کنار زمین فرستاد.

 

دقیقه 32: توقف 30 ثانیه‌ای بازی به دلیل درآمدن کفش لیونل مسی!


دقیقه 31: شوت نفسگیر و دیدنی فدریکو والورده از پشت محوطه جریمه با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه بارسلونا به بیرون رفت.


دقیقه 31: ارسال رو به جلوی آلبا را کورتوا با شیرجه بلند دفع کرد ولی در برگشت توپ به مسی رسید که شوت سرضرب او به سمت دروازه خالی رئال را راموس اجازه نداد تبدیل به گل شود.

 

دقیقه 26: نفوذهای واران تا محوطه بارسلونا بی‌ثمر است و این بار ضربه سر او روی ارسال کروس راهی اوت شد.


دقیقه 26: کاسمیرو توپ برگشتی از محوطه جریمه بارسا را با شوت راه دور به گوشه دروازه فرستاد، اما ترشتگن با شیرجه بلند توپ را تبدیل به کرنر کرد.


دقیقه 26: ترشتگن سانتر زمینی بنزما را به زیبایی با پای راست دفع کرد.

 

دقیقه 24: ضربه نمایشی و بی‌دقت راموس روی ارسال بیل خطری روی دروازه بارسا به وجود نیاورد و به بیرون رفت.

 

دقیقه 21: نخستین کارت زرد مسابقه با خطای راکیتیچ روی ایسکو به هافبک میانی بارسا داده شد.


دقیقه 20: اولین تنش جدی مسابقه را واران و آلبا با یکدیگر پیدا کردند؛ زمانی که مدافع پیشتاخته رئال روی مدافع چپ بارسا مرتکب خطا شد و واکنش او را به همراه داشت.


دقیقه 19: سانتر خطرناک بنزما را لنگلت دفع کرد تا دروازه بارسا همچنان بسته بماند.


دقیقه 18: رئال اصرار به سانتر از جناحین برای رسیدن به گل دارد که این بار دفع ارسال ایسکو به بیل رسید ولی شوت او قبل از رسیدن به ترشتگن توسط لنگلت راهی کرنر شد.


دقیقه 17: دومین حمله جدی رئال روی سانتر از جناح چپ باز هم ثمری نداشت و بار دیگر مدافعان بارسا توپ را دور کردند.


دقیقه 17: جدی‌ترین حمله مسابقه را پیکه اجازه نداد تبدیل به گل شود... رئال با یک شروع مجدد سریع از روی کرنر و سانتر از سمت راست زمین در آستانه گلزنی با ضربه سر کاسمیرو قرار داشت که پیکه از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید.

 

دقیقه 11: اولین صحنه مشکوک داوری بازی روی ارسال زمینی آلبا اتفاق افتاد ولی هرناندز و کمک داوران ویدئویی برخلاف تماشاگران بارسلونا اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع رئال را نداشتند.


دقیقه 10: پاس رو به جلوی کروس و در ادامه پاس نمایشی ایسکو از بین پاهای پیکه عبور کرد و به بنزما رسید که شوت سرضربِ پای چپ او در دستان تراشتگن جای گرفت.


دقیقه 9: سانتر بیرون پای زیبا و خطرناک بیل قبل از رسیدن به بنزما با دفع لنگلت مواجه شد تا خطری دروازه بارسا را تهدید نکند.

 

دقیقه 5: آغاز سوت‌های ممتد و کر کننده تماشاگران بارسلونا در زمان صاحب توپ شدن رئالی‌ها.


دقیقه 4: چه توپی از مقابل سوراز عبور کرد... مهاجم بارسلونا اگر ارسال تند و تیز کوتاه آلبا را دریافت می‌کرد، در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار می‌گرفت ولی توپ عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.

 

ثانیه یک: آغاز جذاب‌ترین بازی دنیا با سوت آلخاندرو هرناندز 38 ساله در نیو کمپ.

22:25- سرخیو بوسکتس در دقایقی مانده به شروع مسابقه از ترکیب بارسلونا خارج و ایوان راکیتیچ جانشین او شد.

22:20: ستاره های رئال مادرید در حال گرم کردن در استادیوم نوکمپ

 

1461469

 

1461470

 

1461471

 

22:15: رختکن بارسلونا و لباس مثلث خوناک خط حمله این تیم

 

1461472

 

دیدگاه‌ها