کد خبر : 1656681 | 28 آذر 1398 ساعت 10:08 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

از مصدومیت طالب لو تا گلزنی یک بوشهری

پرواز سپاهان با شاهین تا هت تریک قهرمانی

بعد از سال ها یک بار دیگر سپاهانی ها در نصف جهان میزبان حریف بوشهری خود خواهند بود، رقیبی که آخرین تقابل با آنها خاطره خوش هت تریک در قهرمانی لیگ را برای زردها به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی و شاگردانش امروز در حالی دور برگشت لیگ نوزدهم را مقابل تیم انتهای جدولی شاهین استارت می زنند که آخرین تقابل این دو تیم در نصف جهان با اتفاقات به یادماندنی زیادی همراه بود.


هفتم اردیبهشت ماه 91 در هفته سی و دوم لیگ یازدهم بوشهری ها در ورزشگاه فولادشهر نبرد سرنوشت سازی مقابل سپاهان داشتند. از یک سو برنده شدن در این بازی می توانست سپاهان کرانچار را در مسیر سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر قرار دهد و از سوی دیگر باخت برای بوشهری ها آنها را در مسیر سقوط قرار می داد.

 

1461608


آن روز نزدیک به ده هزار تماشاگر حاضر در فولادشهر شاهد نبردی پراسترس بودند جایی که تیم محبوب شان به واسطه نمایش دیدنی گلر بوشهری ها تا دقیقه 90 از گلزنی ناکام ماند اما در این دقیقه با مصدومیت وحید طالب لو و خروج او از زمین با برانکارد عملا ورق برگشت تا وقت های تلف شده(10 دقیقه) به داد میزبان و مربی کروات برسد.


مقاومت بوشهری ها در مقابل حملات بی وقفه سپاهانی ها در نهایت روی اشتباه مرگبار مدافع شاهین شکسته شد تا کاپیتان محرم بار دیگر عصای دست زردهای اصفهانی شود و با پاس گل سه امتیازی به ارزش یک جام نوید سومین قهرمانی متوالی برای طرفداران این باشگاه را بدهد. این گل سپاهان را مهدی کریمیان هافبک بوشهری به ثمررساند تا این تیم در مسیر قهرمانی قرار دهد و شاهین را روی لبه پرتگاه سقوط برود.

 

1461609


حالا با گذشت بیش از هفت سال یک بار دیگر دو تیم در اصفهان در شرایط کاملا متفاوت مقابل هم قرار می گیرند، جایی که باز هم پای یک مربی داخلی به نام قلعه نویی و یک مربی کروات به نام میشو در میان است تا جنگ تفکرات تاکتیکی این دو نفر جذابیت های زیادی در مسیر قهرمانی و بقا داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها