کد خبر : 1656700 | 28 آذر 1398 ساعت 11:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است

بعد از مشخص شدن اینکه منچستریونایتد و منچسترسیتی باید در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به مصاف هم بروند سولسشر از منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم انگلیس یاد کرد.

سولسشر: منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در قرعه‌کشی مشخص شد دو تیم شهر منچستر، یونایتد و سیتی، باید در نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم بروند و این رقابتها در نیمه‌نهایی شاهد برگزاری دربی منچسترخواهد بود، اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ در اظهاراتی از حریف تیمش منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم انگلیس یاد کرد.

 

1461656

 

شاگردان سولسشر البته در اوایل ماه جاری میلادی در لیگ برتر به مصاف سیتی رفته بودند و در این دربی موفق شده بودند شاگردان گواردیولا را 2-1 شکست دهند. حالا بر اساس قرعه قرار است دو تیم بزرگ شهر منچستر این بار در نیمه‌نهایی جام اتحادیه دوباره در ماه ژانویه به مصاف هم بروند. بعد از اعلام این خبر سرمربی یونایتد از رقیب همشهری‌اش به عنوان بهترین تیم حال حاضر انگلیس یاد کرد.

 

سولسشر در این باره گفت:" منچستر دوباره شاهد یک روز فوق‌العاده خواهد بود. سیتی در حال حاضر بهترین تیم انگلیس است و ما هم با اعتماد به نفس قدم به نیمه‌نهایی خواهیم گذاشت".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" در این شکی نیست که ما به آنها واقعا احترام می‌گذاریم و همینطور که بعد از دربی قبل گفتم، سیتی به نظر من در حال حاضر بهترین تیم انگلیس است. آنها می‌توانند از نظر فوتبالی نسبت به ما برتری داشته باشند و ما باید بر این اساس برای مقابله با آنها آماده باشیم. ولی ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم برای سیتی مشکل‌ساز شویم. به نظر من که دو بازی فوق‌العاده در پیش است".

 

 

دیدگاه‌ها