کد خبر : 1656703 | 28 آذر 1398 ساعت 12:13 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مهم مالکان نساجی

حدادیان سهام صنیعی فر را خرید

شب گذشته جلسه میان دو مالک باشگاه نساجی برگزار شد و براساس اخبار رسیده رضا حدادیان سهام فرهاد صنیعی فر را خریده است.

حدادیان سهام صنیعی فر را خرید

به گزارش" ورزش سه" براساس اخبار رسیده از قائمشهر ، در این جلسه صنیعی فر و حدادیان به توافق رسیدند تا سهام 60 درصدی صنیعی به دیگر مالک باشگاه واگذار شود. اگر این اتفاق بیفتد نساجی می تواند با یک مالک راهش را در لیگ برتر ادامه بدهد. 


خبرهای دیگری که از این نشست بیرون آمده این است است که حدادیان پرداخت تمام بدهی های نساجی را به عهده گرفته ضمن اینکه گفته می شود علی امیری معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال و  نماینده حدادیان در باشگاه نساجی نیز شانس اصلی رسیدن به پست مدیرعاملی در این باشگاه است.


این خبر در روزهایی منتشر می شود که نساجی با مشکلات عدیده ای بخصوص در زمینه مالی مواجه است. بدهی های گذشته باشگاه مطالبات بازیکنان و جدایی برخی از آن ها در نیم فصل و مشکلاتی از این دست در هفته های اخیر برای این تیم پرطرفدار شمال ایران به اوج خود رسیده است.
نکته اما اینجا است که این اولین بار نیست که چنین اخباری از باشگاه نساجی به گوش می رسد. در واقع در دو فصل اخیر در ابتدا و انتهای هر فصل این خبر شنیده می شود که یکی از مالکان سهامش را واگذار کرده و باشگاه با یک مالک ادامه می دهد اما تا این زمان هنوز هیچ اتفاق رسمی رخ نداده و نساجی با دو مالک و مشکلات حاصل حضور دو تفکر متفاوت درا ین باشگاه روبرو بوده است.

دیدگاه‌ها